اخبار داغ

نیمار: از همه چیز خسته شده‌ام

نیمار: از همه چیز خسته شده‌ام
کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل اعلام کرد از همه اتفاق‌هایی که این مدت برایش رخ داده، خسته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نیمار در تابستان سال 2013 از سانتوس برزیل راهی بارسلونا شد. در حالی که اعلام شده بود مبلغ انتقال او 57 میلیون یورو است اما بررسی‌های بیشتر نشان داد 86.2 میلیون یورو برای او هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یکی از اعضای باشگاه بارسلونا این مساله را فاش کرد که در پی آن، ساندرو روسل، رییس وقت باشگاه به خاطر اتهام‌هایی که در مورد فرار مالیاتی و تقلب در انتقال نیمار به او زده شد، از ریاست بارسلونا استعفا کرد. در پی استعفای روسل، جوزپ ماریا بارتومئو در ژانویه 2014 جای او را گرفت ولی پرونده نیمار تاکنون نیز یکی از پرونده‌های باز در دادگاه اسپانیاست.

,

نیمار از زمان حضور در بارسلونا تلاش کرده است مسایل خارج از زمین در فوتبال او تاثیری نداشته باشد. البته به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا برای آن که نیمار به این تیم بیاید و پیشنهاد سایر تیم‌ها را رد کند، 40 میلیون یورو به شرکتی که پدر نیمار ریاست آن را به عهده دارد، پرداخت کرده است.

,

نیمار که از موزه پله در کشور برزیل بازدید می‌کرد، در مورد شرایط خودش گفت: شغل من فوتبال بازی کردن است. کاری است که از آن لذت می‌برم. باید با مسایلی که در دادگاه هم پیش آمده است دست و پنجه نرم کنیم. پدرم در حال پیگیری پرونده است. اگر دادگاه، حقیقت را جستجو می‌کند، همان‌طور که باید این کار را انجام دهد،‌ خیلی زود همه چیز روبه‌راه می‌شود.

,

نیمار ادامه داد: از همه اتفاق‌هایی که رخ داده خسته شده‌ام. در حال پیش رفتن به سوی شرایطی هستیم که دیگر توانایی مقابله کردن با آن را ندارم اما اجازه نخواهم داد اتفاق‌هایی که خارج از زمین مسابقه رخ می‌دهند، روی فوتبالم در داخل زمین تاثیر بگذارند.

,

نیمار که به همراه تیم ملی فوتبال برزیل در کوپا آمه‌ریکا حضور داشت، با دلیل درگیری در زمین مسابقه و پس از آن با داور در تونل ورزشگاه از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی چهار جلسه از همراهی تیم ملی کشورش محروم شد تا دیگر نتواند در این تورنمنت برای تیمش به میدان برد. سلسائو نیز بدون حضور کاپیتان تا یک چهارم نهایی پیش رفت و در ضربه‌های پنالتی مغلوب پاراگوئه و از این رقابت‌ها حذف شد.

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه