اخبار داغ

حقوق بشر آمریکایی از نگاه علمای اهل سنت هرمزگان؛

حقوق بشر ابزاری سیاسی برای زیاده خواهی آمریکا/آمریکا با نام حقوق بشر به دنبال تضعیف حقوق ملت هاست

حقوق بشر ابزاری سیاسی برای زیاده خواهی آمریکا/آمریکا با نام حقوق بشر به دنبال تضعیف حقوق ملت هاست
علمای اهل سنت استان هرمزگان حقوق بشر را ابزاری سیاسی برای زیاده خواهی های آمریکا و عنوانی برای دنبال فریب ملت ها دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عالی زاده،رئیس شورای روحانیت بندرعباس در گفتگو با هرمز با اشاره به دخالت های آمریکا در عرصه بین المللی در قالب حقوق بشر گفت:ملت ایران هرگز دشمنی ها و عداوت های علنی و پنهانی سردمداران استکبار جهانی نسب به میهنشان را فراموش نخواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , هرمز,


وی اظهار کرد: ملت های جهان با سیاست های دوگانه استکبار جهانی آشکارهستند و فریب نیرنگ ها تحت عنوان دفاع از حقوق بشر را نمی خورند.

,
,


عالی زاده با بیان اینکه نقض حقوق بشر بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: آمریکا با نام حقوق بشر به دنبال غارت منافع کشورها و تضعیف حقوق ملت ها است .

,
,

 

,

وی با اشاره به شعور سیاسی جامع اسلامی برگرفته از تعالیم قرآن خاطر نشان کرد:ایران اسلامی با بهره گیری از رهبری فرزانه با سیاست های خودخواهانه و غلط آمریکا کاملا آشنا است و تاریخ حربه هی سیاسی آمریکا به پایان رسیده است.

,

 

,

حقوق بشر ابزاری سیاسی برای زیاده خواهی آمریکا

, حقوق بشر ابزاری سیاسی برای زیاده خواهی آمریکا, حقوق بشر ابزاری سیاسی برای زیاده خواهی آمریکا,

قتالی،امام جمعه اهل سنت بندرخمیر در گفتگو با هرمز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر شناخت دشمن و جنایات آمریکا در قالب حقوق بشر گفت:آمریکا همیشه به دنبال دشمنی با کشور آزادی خواه و اسلامی ایران بوده وبا وعده های دروغین به دنبال فریب مردم بوده است.

, هرمز ,


وی با بیان اینکه آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند، اظهار کرد:آمریکا با حمایت از رژیم غاصب صهیونیست و پرورش گروهک های تروریستی در لوای اسلام در صدد تضعیف اسلام و ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.
امام جمعه اهل سنت بندرخمیر با بیان اینکه جامعه اهل سنت پشتبان و همراه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است،افزود: مردم باید با دور اندیشی و پیروی از دستورات رهبر انقلاب مانع از تحقق اهداف آمریکا شوند و بیش از پیش یاور یکدیگر باشند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه