اخبار داغ

رئیس سازمان تربیت‌بدنی بسیج:

بسیج به توسعه ورزش جانبازان و معلولین کمک می‌کند

بسیج به توسعه ورزش جانبازان و معلولین کمک می‌کند
رئیس سازمان ورزش بسیج گفت: بسیج با استفاده از زیرساخت ها و امکانات موجود به توسعه ورزش جانبازان و معلولان کمک می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار کاظم یزدانی، رئیس سازمان ورزش بسیج در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری با مضمون همدلی و هم زبانی گفت: طبق این فرمایش مقام معظم رهبری و نیز خط مشی کلی بسیج که از سوی ایشان ترسیم شده و به بسیج این نکته را یادآوری می‌کند که هر جای کشور که خلا وجود داشت بسیج وارد شود، سازمان ورزش بسیج نیز در خصوص خلاهایی که در امر ورزش وجود دارد ورود می کند و هر آنچه در توان داشته باشد انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در برنامه پنج ساله پنجم پیش بینی شده بود که بسیج 3 هزار سالن ورزشی تاسیس و 17 هزار مدیر ورزشی تربیت کند. در حال حاضر تاکنون موفق به ساخت 2 هزار و پانصد سالن ورزشی و تربیت بیش از 12 هزار نفر مدیر و مربی ورزشی شده ایم و امیدواریم تا پایان سال به آمار هدف دست یابیم.

,

یزدانی خاطر نشان کرد: وجود این زیرساخت ها و در اختیار داشتن این حجم از نیروی انسانی فرصت خوبی است تا در تقویت و توسعه ورزش جانبازان و معلولین گام برداریم.

,

رئیس سازمان ورزش بسیج در ادامه گفت: در امر ورزش همگانی عقب افتادگی هایی وجود دارد و متاسفانه در این زمینه جایگاه خوبی در دنیا نداریم. این مساله در ورزش جانبازان و معلولین نیز صدق می‌کند و تلاش می‌کنیم با وجود زیرساخت‌های موجود در ورزش همگانی اقدامات موثری انجام شود.

,

وی تصریح کرد: تفاهم نامه موجود براساس نظرات کارشناسی و ظرفیت‌های موجود در هر دو طرف تنظیم شده و امیدواریم با توفیق در بحث توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی، در تقویت ورزش قهرمانی نیز توفیق یابیم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه