اخبار داغ

عبدی: هواداران پرسپولیس نگران تیم شان هستند

عبدی: هواداران پرسپولیس نگران تیم شان هستند
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: رفتم کانادا و با اسپانسرهای بین‌المللی برای حضور در پرسپولیس ارتباط گرفتم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانااکبر عبدی پس از صحبت‌ و جلسه با هواداران معترض و شنیدن صحبت‌های آنها در نشست خبری حاضر شد و  در مورد حضور گابریل و اومانیا در پرسپولیس و اینکه او گفته مشکل حل شده اما برانکو گفت که در فهرست ما نیست گفت: در مورد گابریل همان طور است که شما گفته اید و من همیشه در مورد فهرست حرف زدم. افراد و باشگاه به دنبال نهایی کردن لیست برانکوست تا او بتواند آرامش کار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عبدی در مورد سیدجلال حسینی و کریم انصاری فرد اینکه برانکو گفته نیازی به این بازیکنان ندارد گفت: شما سوال و جواب را باهم گفتید، هر سرمربی نظر خودش را دارد و باشگاه هم بازیکنان مد نظر سرمربی را می‌گیرد و امیدوارم هر فردی که به باشگاه می‌آید به باشگاه کمک کند و شخص مهم نیست و مهم این است که به باشگاه کمک شود این بازیکنان فوق العاده با کیفیت هستند اما در فهرست برانکو نیستند.

,

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال فارس در مورد اینکه اتفاقاتی که فصل گذشته برای علی دایی رقم خورد اکنون برای برانکو در حال رخ دادن است، گفت: ممنون که این سوال را کردید و چند روز که من نبودم اطلاع رسانی درست نشده بود و فهرستی داریم که باشگاه به دنبال جذب آن فهرست است و هیچ شائبه‌ای نیست و با هواداران که صحبت کردم فهمیدم آنها نگران باشگاه هستند مثل همه هواداران فوتبال دنیا، با تک تک آنها حرف زدم و اینکه چقدر بودجه داریم و چه کاری می‌کنیم و ما بر طبق فهرست برانکو جلو می‌رویم. اعمال فشار و زوری در کار نیست و بر اساس بودجه هم پیش نمی‌وریم و فهرست برانکو امضا شده است و بعد از پایان نقل و انتقالات فهرست را منتشر می‌کنیم و امیدواریم که پرسپولیس نتیجه بگیرد و همه تلاش می‌کنیم تا باشگاه موفق باشد.

,

وی ادامه داد: براساس نظر سرمربی بازیکن انتخاب می‌کنیم و اگر به نتیجه برسد همه تامین شده هستند و اگر به نتیجه نرسیم که باید کمبودها را برطرف کنیم.

,

عبدی در مورد اینکه نقل و انتقالات پرسپولیس خوب بازیکن جذب نکرده گفت: صحبت‌های هواداران را در هیات مدیره مطرح می‌کنیم و در مورد بازیکنانی که به عنوان ستاره در پرسپولیس هستند و در مورد آنها و اینکه چرا به باشگاه نمی‌آیند. این چرا ها نگران کننده هستند. در مورد اینکه مصاحبه‌هایی در مورد تجمع هواداران شده بود باید بگویم آنها نگران باشگاه هستند و ما سیاسی نیستیم و امروز هم در جلسه صحبت‌ها مطرح شد ولی همه همیشه از جلسه راضی بیرون نمی‌روند. در مورد اسپانسر هم صحبت شد و گفتم که همه باشگاه‌ها باید بودجه مشخصی داشته باشند و نمی‌توانند بیش از سقف بودجه هزینه کنند به خصوص استقلال و پرسپولیس که دولتی هستند باید تیم قدرتمندی ببندیم.

,

وی افزود: صحبت‌های هواداران را یادداشت کردم و این صحبت‌ها را به طاهری ارایه می‌کنم زیرا او باید پیگیری کند و امیدوارم تلاش‌ها به بار بنشیند و تیم خوبی ببندیم. ما به عنوان هیات مدیره مصوبه‌هایی به مدیر باشگاه می‌دهیم.

,

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب مدیرعامل گفت: مدیرعامل را هیات مدیره انتخاب می‌کند، و این جلسه حتما برگزار می‌شود و اکنون در فصل نقل و انتقالات است و روز بیش از 24 ساعت نیست و در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا باشگاه موفق شود و وقتی به منطق درست رسیدیم مدیرعامل را انتخاب می‌کنیم در حال حاضر طاهری سرپرست مدیرعاملی باشگاه است تا با امضای خودش کارها را پیش ببرد و این کار قانونی است.

,

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد اینکه بهروز رهبری فرد گفته که بودجه باشگاه نگران کننده است ، گفت: چند درصد از باشگاه‌های دنیا مشکل مالی ندارند؟ من شنیده‌ام 8 درصد از باشگاه‌ها در جهان مشکل مالی نداشته اند، این مشکل فقط برای استقلال و پرسپولیس نیست ولی با این همه انتظار که از پرسپولیس می‌رود قطعا وزارت ورزش برای جذب منابع مالی اقدام ‌کند. هر قراردادی امضا شود تعهد آور است و این تعهدات به عهده باشگاه هست و فکر می‌کنم بودجه لازم به باشگاه اختصاص داده شود.

,

عبدی در مورد پرداخت پیش پرداخت به بازیکنان گفت: چه بازیکنان قدیمی چه بازیکنان جدید باید به آنها پیش پرداخت شود و این حق آنهاست ولی اینکه بودجه هست یا نه به طرفین قرارداد ربطی ندارد و مشکلات مالی باید حل شود.

,

وی در مورد اینکه سال گذشته با برانکو ناراحتی داشته گفت: فصل گذشته هم ناراحتی نداشتیم و وقتی برانکو با مدیر جدید باشگاه جلسه می‌گذارد یعنی اینکه مشکلی وجود ندارد و قبل از بازی با النصر به من پیشنهاد شد و بعد از آن قطع همکاری شد. اکنون هم با یک چهره دیگر و یک هنجار دیگر با باشگاه جلسه می‌گذاریم.

,

عبدی در مورد اینکه چرا در این مقطع حساس به کانادا رفت گفت: سوال به جایی بود، بحث رفتن من به کانادا حتی قبل از حضورم در پرسپولیس بود و از آنجایی که هیات مدیره کار اجرایی ندارد و مدیرعامل باید کارهای اجرایی داشته باشد و خللی در کار ایجاد نمی‌شود و دوستانی که این مسایل را مطرح می‌کنند باید دقت کنند که هیات مدیره کار اجرایی نمی‌کند و کمیته نقل و انتقالات و کمیته فنی وجود دارد شایعه است و من فقط برای کمک کردن در جلسات شرکت می‌کنم و خود طاهری همه کارها را می‌کند و برای همه ایرانیان خوشحال چه در داخل و چه در خارج از کشور تلاش می‌کنیم آنها خوشحال باشند و اکنون هم تلاش می‌کنم که یک تبسم بر روی لب ایرانی ها بیاورم و چه افرادی که خارج از ایران بودند ما را دعوت کردند و کورش تشت زر و رضا عابدیان نماینده ها ما بودند و هزینه کرده بودند و در 6 روز 2 روز در راه بودم و 12 ساعت در فرودگاه وین بودم. با چند اسپانسر هایی که تجارت های خوبی داشتند ارتباط گرفتم تا برای اسپانسرینگ بیایند و امیدوارم این ترغیب شدن فقط بعد مالی نداشته باشد و بحث اجتماعی هم داشته باشد پرسپولیس در دور افتاده ترین نقاط جهان هوادار دارد و همه پرسپولیس را می‌شناسند و امیدوارند که انتظارات براورده شود.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه