اخبار داغ

هدف جنگ نرم تغییر سبک زندگی اسلامی است/ترویج اشرافی گری سلاح دشمنان در جنگ نرم

هدف جنگ نرم تغییر سبک زندگی اسلامی است/ترویج اشرافی گری سلاح دشمنان در جنگ نرم
جنگ نرم می تواند موجب تغییر باورها و ارزش ها شود و جایگزین هایی برای ابزار معنوی زندگی بسازد که چندین سال بعد را به گونه ای غیر از خواست ما رقم بزند. این جنگ عامل سرکوبی دیدگاه ها و حمایت از عقایدی است که از آن تو نیست؛ اما از طریق رسانه ها اشتباهاً به تو القا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخه طوبی، واژه جنگ نرم این روزها زیاد به گوشمان می خورد؛ اما ممکن است تعریف و اطلاعات درستی از آن نشود و تأثیر و حساسیتی که نسبت به آن وجود دارد، لمس نشود. در واقع جنگ نرم، جنگ نرم افزاری؛ شامل هر گونه عملیات جامع روانی و تبلیغات رسانه ای است که جامعه یا گروه هدف را نشانه می گیرد و بدون درگیری نظامی و گشودن آتش، رقیب را به انفعال، عقب نشینی یا شکست وا می دارد! ویژگی مهم و برجسته جنگ نرم، استفاده از تکنولوژی های ارتباطی و ابزار فکری و فرهنگی است و این انتخاب به دلیل ناکارآمدی جنگ سخت در نبردهای فرسایشی در اقصی نقاط جهان باشد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از شاخه طوبی،, شاخه طوبی,

جنگ نرم جنگی با دست های نامرئی و پرقدرت است که حتی ممکن است قبل از اینکه متوجه باشی شکست خورده این جنگ به حساب بیایی و پر شده باشی از افکار و اطلاعات و فرهنگ غلطی که به تو تزریق شده است.

,

 جنگ نرم می تواند موجب تغییر باورها و ارزش ها شود و جایگزین هایی برای ابزار معنوی زندگی بسازد که چندین سال بعد را به گونه ای غیر از خواست ما رقم بزند. این جنگ عامل سرکوبی دیدگاه ها و حمایت از عقایدی است که از آن تو نیست؛ اما از طریق رسانه ها اشتباهاً به تو القا شده است.

,

در کل جنگ نرم به دنبال تغییر و فروپاشی افکار است. جنگ نرم امروزه در درون خانواده ها و تأثیر آن بر زنان و دختران است که حتی می تواند عامل تغییر پوشش، صحبت کردن، علایق و رفتار نیز باشد..

,

به همین منظور پایگاه خبری تحلیلی شاخه طوبی میزگردی را با موضوع "نقش جنگ نرم در خانواده و سبک زندگی" با حضور کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و استادان دانشگاه برگزار کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

, به همین منظور پایگاه خبری تحلیلی شاخه طوبی میزگردی را با موضوع "نقش جنگ نرم در خانواده و سبک زندگی" با حضور کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و استادان دانشگاه برگزار کرد که مشروح آن در ادامه می آید:,

, ,

هدف جنگ نرم تغییر سبک زندگی اسلامی است

, هدف جنگ نرم تغییر سبک زندگی اسلامی است, هدف جنگ نرم تغییر سبک زندگی اسلامی است,

عبدالله دخانیان؛ کارشناس فرهنگی و جنگ نرم، در خصوص تهاجم و جنگ های دشمنان گفت: در حوزه جنگ 3 پارامتر جنگ نرم-نیمه نرم-سخت وجود دارد که امروزه دشمن با استفاده از جنگ نرم در خانواده ها نفوذ بسیاری کرده است.

,

وی افزود: در عصر حاضر جنگ شبکه ها بسیار زیاده شده و در افکار جوانان نفوذ کرده و باعث تغییرات اعتقادی در آنها شده است.

,

دخانیان با بیان اینکه تغییر سبک زندگی قسمتی از جنگ نرم محسوب می شود، اظهار کرد: دشمن به صورت خیلی ظریف در ذهن مخاطب وارد می شود و  تغییراتی را در او ایجاد می شود که کل جامعه را درگیر خود می کند.

,

این کارشناس جنگ نرم تصریح کرد: چشم و هم چشمی اطرافیان باعث شده است که اشرافی گری گسترش یابد و اینها همه تاثیرات جنگ نمر است.

,

دخانیان با بیان اینکه نباید هدف اصلی زندگی را گم کنیم گفت: یک گمشده ای بنام جنگ نرم در زندگی هاست که باید با آگاهی دادن به طرف مقابل آن را پیدا کنیم.

,

, ,

عرصه اصلی جنگ نرم، عرصه رسانه هاست

, عرصه اصلی جنگ نرم، عرصه رسانه هاست, عرصه اصلی جنگ نرم، عرصه رسانه هاست,

حسن حمزه، استاد دانشگاه با بیان اینکه جنگ نرم ذهن را به سمت سایبری می برد، دشمنان در جنگ نرم از سرسوزن مسائل شروع می کنند تا به مسائل بالا در جامعه برسند.

,

حمزه در خصوص اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر سبک زندگی تاکید کردند، اظهار کرد: چند سال گذشته رهبری در دیدار با خبرگان به جاهلیت مدرن اشاره کردند و امسال نیز در مرقد امام به این موضوع پرداختند.

,

وی افزود: جاهلیت مدرن در داخل کشور یکه تازی می کند و رهبری هم بارهتا درباره آن هشدارهایی دادند که باید ما با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی آگاهی ها لازم را در این خصوص داشته باشیم.

,

این استاد دانشگاه با بیان اینکه سبک زندگی یک روش و استراتژیک است، گفت: جنگ نرم نیز  یک راهبرد است مه در سبک زندگی تعریف می شود.

,

حمزه  با اشاره به اینکه عرصه اصلی جنگ نرم، عرصه رسانه هاست، تصریح کرد: دشمن توسط رسانه ها روی افکار مردم و خانواده ها کار می کند.

,

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: رسانه طوری می شود که ارزش های جامعه را بی ارزش نشان می دهند و بی احترامی، دوستی با جنس مخالف و... را به فرزندان آموزش می دهند.

,

, ,

بایداهداف اصلی غرب در بازی‌های رایانه‌ای را جدی گرفت

, بایداهداف اصلی غرب در بازی‌های رایانه‌ای را جدی گرفت, باید, اهداف اصلی غرب در بازی‌های رایانه‌ای را جدی گرفت,

ساناز خسروی، محقق و پژوهشگر حوزه جنگ نرم با بیان اینکه دشمنان در جنگ نرم در بازی ها رایانه ای روی افکار فرزندان کار می کند، گفت: امروزه رایانه جزو جدایی‌ناپذیر زندگی شده با فرزندان برای پر کردن اوقات فراغت از آن ها استفاده می کنند.

,

وی افزود: اهداف اصلی دشمنان را باید در طراحی و ارائه بازی‌های رایانه‌ای در حوزه جنگ نرم را جدی گرفت و هوشیار بود تا فرزندان به انحراف کشیده نشوند.

,

خسروی، با اشاره به اینکه در بازی های رایانه ای به کودکان می گوید که هم جنس بازی در جامعه موردی ندارد و بد نیست، اظهار کرد: امروزه هم جنس بازی در جهان خود را خیلی نشان داده است که با دادن این بازی های رایانه ای به صورت غیر مستقیم  این موضوع را در جامعه ترویج می دهند.

,

محقق حوزه جنگ نرم همچنین خاطرنشان کرد: دوری از جنس مخالف ویژگی هم جنس بازان است و اینگونه به فرزندان القا می کنند که همجنس بازی خوب است.

,

ترویج اشرافی گری سلاح دشمنان در جنگ نرم

, ترویج اشرافی گری سلاح دشمنان در جنگ نرم, ترویج اشرافی گری سلاح دشمنان, در جنگ نرم,

حبیب الله دهقان، کارشناس مسائل جنگ نرم بابیان اینکه دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر و فروپاشی افکار است، گفت: جنگ نرم امروزه در درون خانواده ها و تأثیر آن بر زنان و دختران است که حتی می تواند عامل تغییر پوشش، صحبت کردن، علایق و رفتار نیز باشد..

,

وی افزود: مردم در یک زمانی اشرافی گری را بد می دانستند ولی الان دشمن کاری کرده است که یک جوری وارد شده که درزندگی همه به چشم می آید.

,

این کارشناس مسائل جنگ نرم با بیان اینکه  فرهنگ اشرافی گری را غرب وارد زندگی ها کرده است که  الان برخی از افراد آن را یک چیز خوب می دانیم، تصریح کرد: چشم وهم چشمی بحثی است که درون زندگی ها رشدکرده است و آن چیزهایی که بدبود غرب کاری کردکه در زندگی ها جا افتاده است.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه