اخبار داغ

شهردار قزوین :

قطار سریع‌السیر تهران ـ قزوین در اولویت شهرداری قزوین قرار دارد

قطار سریع‌السیر تهران ـ قزوین در اولویت شهرداری قزوین قرار دارد
نصرتی: پروژه احداث قطار سریع‌السیر تهران ـ قزوین یکی از طرح‌های شاخص استان قزوین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شهر مینو، مسعود نصرتی اظهار کرد: با هدف سهولت در تردد مسافران در زمینه‌های مختلف بین سه استان قزوین ـ البرز و تهران، تولید ثروت و اقتصاد شهری موضوع ایجاد خط جدید سریع‌السیر تهران قزوین در برنامه کارهای مهم شهرداری قزوین در سال جاری قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهر مینو,

وی افزود: پروژه احداث قطار سریع‌السیر تهران ـ قزوین یکی از طرح‌های شاخص استان قزوین است.

,

شهردار قزوین با بیان اینکه در این زمینه با شرکت‌های چینی برای فایناس رایزنی داشته‌ایم، گفت: در حال حاضر نیز با یک شرکت سوئیسی ربرای تأمین مالی اجرای طرح مذاکراتی صورت گرفته است.

,

نصرتی با تأکید بر اینکه مدیریت ارشد استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر قزوین تأکید بر اجرای این پروژه دارند، بیان کرد: برنامه‌ریزی اجرای این طرح با مشارکت شهرداری تهران و کرج و قزوین قابل انجام است و قصد داریم تا با مشارکت دولت (وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی) آن را به نتیجه برسانیم.

,

وی عنوان کرد: قطار سریع‌السیر تهران ـ قزوین یکی از ضروری‌ترین نیازهای ما است و با توجه به گذشته قزوین که شهری بازرگانی، بارانداز اقتصادی و خلق ثروت بوده باید از این ظرفیت استفاده شود که در این زمینه می‌توان به انتقال ترمینال غرب تهران به قزوین اشاره کرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه