اخبار داغ

وقتی جوانان تفریحی جز قلیان ندارند

جوانان قلیان به دست مزاحم خانواده های زنجانی در پارک ملت

جوانان قلیان به دست مزاحم خانواده های زنجانی در پارک ملت
جوانان قلیان به دست مزاحمان این روزهای پارک های مختلف زنجان هستند، خانواده هایی که برای استفاده از فضای پارک ها می آیند با دود قلیان جوانان با فضای مسموم و آلوده ای مواجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج رسا, پارک ملت زنجان به عنوان شهربازی زنجان محل مناسبی برای تفریح خانواده های زنجانی محسوب می شود، مردم زنجان با آغاز خرداد ماه به این پارک می آیند تا هم از وسایل بازی آن استفاده کرده و هم ساعاتی را در کنار خانواده های خود باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

متاسفانه حضور جوانان قلیان به دست که تعدادشان هم کم نیست برای مردم زنجان مزاحمت ایجاد کرده و حتی منجر به ترک خانواده ها از محلی که برای نشستن استفاده کرده اند می شوند.

,

اغلب جوانان زنجانی مزاحمی برای خانواده ها هستند که با دود قلیان و گاهی صحبت های رکیک و ناشایست موجب ناراحتی خانواده ها می شوند، در هر جایی از این پارک چند جوان با چند قلیان به تفریح مشغولند و متاسفانه بدون توجه به اطرافشان مزاحمت هایی را برای مردم ایجاد می کنند.

,

خانواده های زنجانی که پارک ملت را فضایی مناسب برای حضور خانواده خود می دانند این روزها با معضل جوانان قلیان به دست مواجه هستند.

,

یک شهروند زنجانی در گفت و گو با موج رسا اظهار داشت: واقعا جوانان مزاحمان حضور خانواده ها در پارک ملت هستند.

,

مهدی صحبتلو با بیان اینکه برای صرف افطار به این مجموعه آمده ایم، افزود: دود قلیان موجب آزار خانواده به ویژه دختر کوچکم شد.

,

وی با اشاره به اینکه باید فضای پارک ها و فضاهای عمومی برای مردم مناسب باشد، خاطرنشان کرد: متاسفانه جوانان نه تنها موجب آزار خود بلکه موجب اذیت خانواده ها می شوند.

,

یک شهروند دیگر نیز با اعتراض به حضور جوانان قلیان به دست گفت: جای تاسفم دارد که بهترین و سالم ترین تفریح جوانان ما قلیان است.

,

سعید کردلو با بیان اینکه بیکاری موجب شده جوانان به چنین تفریح های ناسالمی روی آورند، تصریح کرد: از خود جوانان هم بپرسی خیلی راضی به این موضوع نیستند.

,

وی گفت:هیچ مکان تفریحی مناسبی برای جوانان وجود ندارد و جوانان مجبور می شوند برای تفریح خود برای مردم ایجاد مزاحمت کنند.

,

در کنار یک جمعی از جوانان که چهار قلیان با خود آورده اند قرار می گیرم و از یکی از آنها می پرسم فکر نمی کنید مزاحم خانواده هایی که برای استفاده از فضای شهربازی به این اینجا آمده اند می شوید، گفت: مزاحم که هستیم اما فضای دیگری برای تفریح نداریم.

,

محمد بیگدلی با بیان اینکه متاسفانه گرایش جوانان به قلیان افزایش یافته است، گفت: من طی سه هفته گذشته به جمع قلیانی ها پیوسته ام.

,

وی که 24 ساله است تصریح کرد: دانشجو هستم اما نه کار دارم و نه سرمایه ای که با آن کاری سرو پا کنم، اصلا اهل سیگار و قلیان هم نیستم اما تفریح دیگری نداریم.

,

این جوان حضور جوانان قلیان به دست را در فضاهای تفریحی و پارک های زنجان نادرست دانست و گفت: البته هر پارکی بروی وضعیت همینگونه است حتی برخی از خانواده ها هم با وجود زن و فرزند قلیان استفاده می کنند، نباید به جوانان خرده گرفت.

,

گفتنی است، متاسفانه در بین قلیان به دستان نوجوانان 15 و 16 ساله ای دیده می شود که باید به جد نگران این وضعیت بود، در کنار مسئولان باید خانواده ها نیز مراقب فرزندان خود باشند.

,

بی توجهی به این مسئله که 90 درصد افرادی که معتاد می شوند از قلیان و سیگار شروع می کننند، می تواند عواقب جبران ناپذیری برای جامعه داشته باشد.

,

انتهای پیام/پ

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه