اخبار داغ

گزارشی از افتتاح پروژه های فرهنگی شهرداری ارومیه

از غریب ماندن امور فرهنگی تاخواستگاری در مراسم افتتاح/ ثروت در شهرداری عادلانه توزیع می شود!

از غریب ماندن امور فرهنگی تاخواستگاری در مراسم افتتاح/ ثروت در شهرداری عادلانه توزیع می شود!
آئین بهره برداری از 92میلیارد ریال طرح های فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارومیه با حضور مسئولین استانی، مدیران مجموعه شهری و اعضای شورای شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در عصر یک روز گرم تابستانی روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه مراسمی را تحت عنوان "آئین بهره برداری از پروژه های فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این مراسم که در محل ساختمان فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه برگزار شد، رسانه ها و خبرنگاران از لحاظ آماری رغبت بیشتری برای حضور در این  نسبت به مدیران و مسئولین و بالاخص اعضای شورای شهر  نشان داده بودند چرا که از یک شورای شهر 15 نفری فقط لطیفه مبین و سیدهادی ذاکر برای حضور احساس تکلیف کرده بودند.

,

شهردار ارومیه: کارهای فرهنگی همیشه در غربت است/ برای اصلاح جامعه به توسعه زیرساخت های فرهنگی نیازمندیم

,

در این مراسم که در محل فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه برگزار شد محمدحضرت پور شهردار ارومیه به توسعه زیرساخت های فرهنگی شهر ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت: کارهای فرهنگی همیشه در غربت است و توجهی به آنها نمی شود اما در بودجه سال 94 به گونه ای پیش بینی شده است که توسعه زیرساخت ها و اقدامات فرهنگی شتاب و توسعه بیشتری بگیرد.

,

وی افزود: در ارومیه با احتساب فرهنگسرای قرآن و عترت، فرهنگسراها در 5 محله ارومیه کار خود را شروع کردند و اگر بخواهیم فرهنگ جامعه را درست کنیم باید اصول و زیربنای همه کارهای ادارات و سازمان ها فرهنگی باشد.

,

 

,

, , ,

شهردار ارومیه به اجرای اقدامات فرهنگی در 4 بعد اشاره کرد و گفت: کارها و اقدامات فرهنگی مجموعه مدیریت شهری توجه به 4 شاخصه اصلی هویت های "دینی و اسلامی، ملی، انقلابی ، بومی و استانی" است که امیدوارم بتوانیم قدم های خوبی در این زمینه برداریم.

,

حضرت پور در پایان تصریح کرد: پروژه های فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه که در حوزه فرهنگی افتتاح می شود مربوط به تجهیز و راه اندازی کتابخانه تخصصی قرآن و عترت، نصب سیستم اذان گو در 25نقطه شهر، نصب سیستم صوتی در طول مسیر خیابان امام برای راهپیمایی ها، نصب عکس و تمثال مقام معظم رهبری، ایجاد فرهنگسراهای محله می باشد که برای آنها 92میلیارد ریال هزینه شده است.

,

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه: از رهبری تا مدیران شهرستانی دغدغه فرهنگ دارند

,

در بخش دیگری از مراسم، ابراهیم خلیل رضائیه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به رویکرد فرهنگی شهرداری در قبال بودجه سال 94 اظهار داشت: بودجه سال 94 شهرداری ارومیه با رویکرد کاملا فرهنگی بسته شده است و به قول مقام معظم رهبری اقدامات و مسائل فرهنگی به مانند کار جهادی است و باید به آن توجه شود.

,

وی افزود: دغدغه مجموعه مدیریت شهری بر محور فرهنگ است و می شود گفت از ولایت فقیه تا کارگزاران نظام و مدیران نهادها و ادارات همگی دغدغه فرهنگ را دارند و این نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

,

خلیل رضائیه گفت: شهرداری یکی از مجموعه های پیشتاز و دخیل در امور فرهنگی است و طبق نقشه راه ارومیه 1400، ارومیه شهری سالم و سبز است که بدون توسعه فرهنگی اهداف ارومیه 1400 تحقق نمی یابد.

,

رضاییه در بخش دیگری از سخنان خود به توزیع عادلانه ثروت در شهرداری اشاره کرد و گفت: ایجاد فرهنگسرا در محلات مختلف و انجام فعالیت های فرهنگی و آموزش در این فرهنگسراها از اهم فعالیت ها و برنامه های فرهنگی شهرداری ارومیه است.

,

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در پایان تصریح کرد: مهمترین پروژه فرهنگی که امروز افتتاح می شود بزرگترین کتابخانه تخصصی قرآن و عترت شمالغرب کشور است که با اعتباری بالغ بر 1/6 میلیارد ریال تجهیز شده است.

,

در حاشیه برگزاری این مراسم گروه تواشیح تسنیم به اجرای برنامه پرداخت و یک گروه هنری نیز یک نمایش 15 دقیقه ای اجرا کرد که موضوع آن در ارتباط با خواستگاری بود.

,

, , ,

در پایان این مراسم، بزرگترین کتابخانه تخصصی قرآن و عترت شمالغرب کشور با حضور شهردار ارومیه، برخی از مدیران کل استان، دو تن از اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه توسط نادر صفرزاده معاون استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد.

,

 

,  , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه