اخبار داغ

رضاییان: مشکلم برای ثبت قرارداد با پرسپولیس مالیاتی بود

رضاییان: مشکلم برای ثبت قرارداد با پرسپولیس مالیاتی بود
بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس گفت: مشکلم برای ثبت قرارداد مالیاتی بود و خوشبختانه همه چیز حل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رامین رضاییان اظهار داشت: حاشیه‌هایی که در مورد قرارداد من درست شده بود صحت ندارد. مشکل من مالیاتی بود که حل شد اما برخی خیلی این را بزرگ کرده بودند. خوشحالم که به پرسپولیس پیوستم. تمریناتم کم کم با اضافه شدن تمرینات شکل بهتری پیدا می‌کند و روند خوبی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازیکن جدید پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تنها باشگاهی‌ بود که سه جلسه مذاکره کردیم و خودم شخصا به باشگاه آمدم. از مربیان دیگر هم مانند فرکی و منصوریان هم که به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. پرسپولیس را انتخاب کردم که به فوتبالم هم کمک شود. برای آمدن به پرسپولیس فقط پول مهم نبود.

,

رضاییان در مورد حکم کمیته استیناف مبنی بر سقوط راه‌آهن به لیگ دسته اول عنوان کرد: همه می‌دانند که ما راه‌آهن را بدون هیچ پولی در لیگ برتر حفظ کردیم. من هم به شخصه کلا 10 درصد از این باشگاه پول گرفتم. رحیمی به عنوان مدیرعامل و کاظمی سرمربی تیم که آمدند با سختی این تیم را نگه داشتیم.

,

بازیکن فصل گذشته راه‌آهن تاکید کرد: بازنده شدن راه‌آهن مقابل پیکان کار جالبی نبود. سازمان لیگ خودش کارت بازی موتومبا را صادر کرده بود. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

,

وی در مورد اینکه آیا گفته می‌شود یک سال دیگر با راه‌آهن قرارداد دارد عنوان کرد: این مشکلی بود که تمام شد. من مبلغی را به این باشگاه بخشیدم تا قراردادم یک ساله شود و با این شرایط دیگر با راه‌آهن قرارداد ندارم.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه