اخبار داغ

پس از دیدار صمیمانه با مدیر عامل پدیده ؛

سهامدارن پدیده برای حل مشکل دست به دامان دفتر رهبری شدند

سهامدارن پدیده برای حل مشکل دست به دامان دفتر رهبری شدند
امروز سهامدارن پدیده پس از دیدار با مدیر عامل شرکت پدیده، برای درخواست کمک از دفتر مقام معظم رهبری طوماری از امضا تهیه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از  پرستوها، صبح امروز مدیر عامل پدیده دیدار صمیمانه ای با سهامدارن را برنامه ریزی کرده بود و سهامداران زیادی در این مراسم برای آگاهی از وضعیت نامشخص سهام خود حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها, پرستوها, پرستوها,

یکی از سهامدارن در گفتگو با خبرنگار ما عنوان داشت: مدیر عامل پدیده برای جلب رضایت سهامدارن این جلسه را تشکیل داده بود و عنوان کرد« بهتر است سهامدارن از فروش سهام خود منصرف شوند. سهامدارن هریک در خانواده های خود آشنایانی در دستگاه نظارتی و اجرایی دارند، تقاضا می شود با همراه نمودن آنها دست به دست هم دهیم و شرایط پدیده را بهبود دهیم.»

,

گفتنی است سهامدارن که انتظار داشتند اخبار خوشی را از مدیرعامل پدیده و این دیدار صمیمانه دریافت کنند با دریافت مطالب نه چندان جذابی مراسم را ترک کردند.

,

به نقل از مرکز خبری اقتصاد ایران، مدیر عامل پدیده اظهار داشته است:«شرکتها مدل جذب سرمایه پدیده را کپی برداری کردند اما به هیچ یک از وعده های خود عمل ننمودند.وقتی دادستان وارد موضوع شد و این شرکت ها را جمع آوری کرد، جو عمومی به گونه ای بود که باید ما هم همراه دیگران کتک می خوردیم، اما خداوند لطف کرد و ایستادیم و مدارک و مستندات را ارائه کردیم. ما به لطف پروردگار یقین داریم دارایی هایمان چندین برابر آن چیزی است که در رسانه ها مطرح می کردند و البته بازهم اعلام می داریم که به نتیجه کار کارشناسی و قانون تمکین می کنیم و اگر ضرری متوجه مردم بود از محل سهام در اختیار جبران می نماییم.»

,

متن نامه سهامدارن شرکت پدیده برای استمداد از دفتر رهبری در عکس زیر آورده شده است؛

,

sh2yrnxr63juxoq1qzu0

, sh2yrnxr63juxoq1qzu0,

 

,

مدیر عامل پدیده رسانه ها را به تخریب این شرکت متهم کرده در حالیکه این شرکت با تبلیغات در رسانه ها سرمایه عظیمی را به دست آورده است .

,

وی در این جلسه صمیمانه اظهار کرده ست .انتظار داریم همچنان که پدیده را در رسانه ها تخریب کردند، حالا که مشخص شده است حرفهایمان درست بوده بیایند از این پروژه ملی و مردمی دفاع کنند.

,

گفتنی پدیده شاندیز در سال ۸۷ با ۱۵۰ میلیارد تومان (۵٫۱ میلیارد سهم ۱۰۰۰ ریالی) و با نام شرکت «توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز» به صورت سهامی عام به مدیر عاملی شخصی به نام «محسن پهلوان» در مشهد ثبت شد. این شرکت یکسال بعد شرکتی دیگر در زیرمجموعه خود به نام «ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز» سهامی خاص به ثبت رساند و از این طریق اقدام به فروش گسترده سهام در بین مردم کرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه