اخبار داغ

واکنش مورینیو به جدایی چک از چلسی

واکنش مورینیو به جدایی چک از چلسی
سرمربی پرتغالی چلسی هر چند مخالف جدایی پتر چک از تیمش بود اما برای او در آرسنال آرزوی موفقیت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پتر چک، پس از بیش از یک دهه حضور در چلسی تصمیم به جدایی گرفت و آرسنال را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. انتقال چک به آرسنال در حالی صورت گرفت که ژوزه مورینیو اعلام کرده بود که دوست ندارد سنگربان باتجربه این تیم به آرسنال و یک تیم انگلیس دیگری برود اما در نهایت این خود چک بود که اصرار داشت به جمع توپچی‌های لندنی بپیوندد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مورینیو در گفت‌وگویی که با روزنامه دیلی میرر انگلیس داشت، به جدایی چک از چلسی و پیوستنش به آرسنال این گونه واکنش نشان داد: چک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است. به تصمیمی که گرفت احترام می‌گذارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. چک یازده سال در چلسی بازی کرد و توانست با پیراهن این تیم افتخارات زیادی را به دست آورد. او برای موفقیت چلسی هر آنچه در توان داشت، رو کرد. او ادامه داد: پیش از این همه گفتم که دوست داشتم چک در چلسی بماند؛ چرا که به او نیاز داشتیم اما خود او اصرار داشت که از چلسی جدا شود و به تصمیمش احترام می‌گذارم. باید به کسی که سال‌ها برای یک باشگاه زحمت می‌کشد در هر حالتی احترام گذاشت. رئیس باشگاه چلسی رفتار بسیار خوبی با چک داشت و باید از او تشکر کرد.

,

سنگربان سابق چلسی که الان به آرسنال پیوسته است به ستایش از مورینیو پرداخت و از او به عنوان بهترین مربی یاد کرد که تا الان دیده است. این سنگربان 33 ساله با رقم یازده میلیون پوند راهی آرسنال شد. این در حالی بود که پاری‌سن‌ژرمن حاضر بود رقم بالاتری برای جذب او پرداخت کند.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه