اخبار داغ

آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان برانکو

آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان برانکو
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دنبال یک مهاجم هستیم اما مهاجم نوک گلزن واقعی را به سختی می‌شود پیدا کرد و اگر هم پیدا شود، چنین بازیکنی وحشتناک گران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابرانکو ایوانکوویچ پس از جلسه با مسئولان باشگاه اظهار داشت: این جلسات مرسوم است و همه موضوعات را یک به یک مرور کردیم. کمپ خارجی که قرار است جایگزین شود، بازیکنان، مشکلات جاری، آکادمی فوتبال و هر آنچه که مربوط به فوتبال است در این جلسه مورد بحث قرار دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برانکو در مورد اینکه جلسه با ضرغام اسماعیل و ماریچ به کجا رسید، گفت: مذاکرات همیشه دو طرفه است و این علاقه دو طرف را نشان می‌دهد اما بهترین وجه آن بود که هر دو کارگزار، هم بازیکن عراقی و هم بازیکن کروات به اینجا آمدند و این یعنی آنها علاقه دارند که بازیکنان‌شان به پرسپولیس ملحق شوند و این کار بزرگی است که برای انجام آن ما هم امیدوار هستیم.

,

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس خواهان جذب بازیکن خارجی دیگری هم هست و شنیده می‌شود مدیر برنامه‌های چند بازیکن از کشورهایی نظیر شیلی، کلمبیا و ... به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد داده‌اند، گفت: من هیچ کدام از این موارد را دریافت نکردم. البته باید در نظر داشت که در لیگ ایران می‌توان از تعداد محدود بازیکن خارجی استفاده کرد یعنی سه غیر آسیایی و یک آسیایی که با توجه به حضور اومانیا و درصورت جذب ماریچ، فقط یک جای خالی می‌ماند که آن هم باید به مهاجم اختصاص پیدا کند.

,

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بحث مطالبات مالی‌اش با این باشگاه به کجا رسید،‌گفت: زیاد دوست ندارم به موارد مالی بپردازم. اینها جزو اسرار کاری هستند همانطور که قرارداد بین بازیکن و باشگاه به سختی فاش می‌شود. پس باید روابط کاری اینچنینی مخفی باقی بماند.

,

وی در مورد اینکه برای پست پلی‌میکر و مهاجم چه نفراتی را مدنظر دارد، یادآور شد: اولا مهاجم نوک گلزن واقعی را به سختی می‌شود پیدا کرد و اگر هم پیدا شود، چنین بازیکنی وحشتناک گران است. همچنین در پست پلی‌میکر. همه شما پیگیر فوتبال جهان هستید و می‌بینید که چنین مهره‌هایی کمتر در بین بازیکنان پیدا می‌شود اما تا جایی که به ما مربوط می شود خواهش می‌کنم شرایط را درک کنید و اجازه دهید تا زمانی که قرارداد امضا نشده است در مورد اسامی صحبت نکنیم. چون به یکباره اوضاع از دست ما در می‌رود.

,

برانکو افزود: معتقدم که مذاکرات کار راحتی نیست چرا که باشگاه بر طبق استانداردهای خودش پیش می‌رود و بازیکن نیز بر طبق امیالی که دارد و معمولاً به همین دلیل باعث می شود که مذاکرات به نتیجه نرسد.

,

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی لیست پرسپولیس تکمیل می‌شود، گفت: تا دو سه روز آینده تیم تکمیل خواهد شد.

,

سرمربی پرسپولیس در پایان در مورد اینکه آیا با توجه به اینکه سوشا مکانی از سه بازی اول پرسپولیس محروم است، برای انتخاب دروازه‌بان ذخیره به جمع‌بندی رسیده است یا خیر،‌گفت:‌ سوشا سه مسابقه محروم نیست و یک مسابقه محروم است چرا که دو جلسه بعدی آن تعلیقی به شمار می‌رود اما در حال جست‌وجو هستیم تا یک گلر دیگر را برای رقابت با سوشا و مرتضی قدیمی‌پور هر چه سریعتر انتخاب کنیم.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه