اخبار داغ

حادثه‌ی وحشتناک رانندگی بر اثر خواب‌آلودگی؛

کامیون در آستانه سقوط از پلی در دماوند قرار گرفت+تصاویر

کامیون در آستانه سقوط از پلی در دماوند قرار گرفت+تصاویر
رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند گفت: برخورد کامیون بنز کانتینردار به نیوجرسی‌های معبر بر اثر خواب‌آلودگی راننده، آن را در معرض سقوط از پل قرارداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  سروان داوود عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تارود اظهار داشت: این حادثه ساعت 14:25 امروز بر روی پل شلمبه در ضلع شمالی ورودی گیلاوند اتفاق افتاد که راننده به علت خستگی و خواب‌آلودگی به حفاظ وسط معبر برخورد کرده و آستانه سقوط از پل قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سروان داوود عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار , پایگاه خبری تحلیلی تارود, پایگاه خبری تحلیلی تارود, تارود,  اظهار داشت: این حادثه ساعت , 14, :, 25,  امروز بر روی پل , شلمبه,  در ضلع شمالی ورودی گیلاوند اتفاق افتاد که راننده به علت خستگی و خواب‌آلودگی به حفاظ وسط معبر برخورد کرده و آستانه سقوط از پل قرار گرفت.,

وی افزود: پس از برخورد کامیون بنز کانتینردار به نیوجرسی‌های معبر، کامیون به فضای وسط مسیر رفت‌وبرگشت پل وارد می‌شود که این موضوع سبب بسته شدن یک لاین از مسیر تردد خودروها از سمت فیروزکوه به دماوند می‌شود.

, کانتینردار, رفت‌وبرگشت, یک, لاین,

رییس پلیس راهوار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: با تلاش سه ساعته ماموران پلیس راهور و راهداری راه و ترابی شهرستان دماوند و با جابجایی این کامیون، مسیر باز شد و تردد از هر دو لاین در حال انجام است؛ خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در برنداشته است.

, سه,  , ساعته, ماموران, دو, لاین, برنداشته,

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه از ساعت 14 الی 17 زمان خستگی و خواب‌آلودگی می‌باشد، راننده باید پس از هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کرده و به سپس مسیر خود ادامه دهد.

, تاکید, 14, 17, دو, 15,

عبدالمالکی افزود: خوشبختانه با تمهیدات به‌عمل‌آمده طی یک سال گذشته، این شهرستان با کاهش 25 درصدی تصادفات در سطح شهر مواجه بوده است.

, به‌عمل‌آمده, یک, 25, بوده است,

برای دیدن تصاویر اینجا را کلیک کنید

, برای دیدن تصاویر اینجا را کلیک کنید, برای دیدن تصاویر اینجا را کلیک کنید,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه