اخبار داغ

مسئول دفتر آیت الله ممدحی:

آیت الله ممدوحی تحت عمل جراحی قرار گرفت/ برگزاری کلاس ها در کرمانشاه با چند روز تاخیر

آیت الله ممدوحی تحت عمل جراحی قرار گرفت/ برگزاری کلاس ها در کرمانشاه با چند روز تاخیر
مسئول دفتر نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: کلاس ها و جلسات آیت الله ممدوحی در کرمانشاه به دلیل عمل جراحی ایشان با تاخیر برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مهدی معنوی در گفتگو با خبرنگار مرصاد از تاخیر در برگزاری کلاس ها و جلسات آیت الله ممدوحی در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این جلسات امسال یا یک تاخیر کوتاه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

مسئول دفتر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: این تاخیر به دلیل عمل جراحی است که آیت الله ممدوحی انجام داده اند.

,

 

,

معنوی در خصوص عمل جراحی آیت الله ممدوحی تصریح کرد: عصر چهارشنبه حاج آقا تحت عمل جراحی کیسه صفرا قرار گرفتند. الحمد الله عمل جراحی موفقیت آمیز بوده و به بخش منتقل شده اند.

,

 

,

وی افزود: ایشان در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) قم توسط دکتر علی بزم متخصص جراحی عمومی مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

,

 

,

معنوی گفت: سعی بر این است که تا اواخر هفته جاری و به عبارتی از ابتدای هفته آخر رمضان از وجود حاج ها در جلسات و کلاس ها بهره مند بشویم.

,

 

,

به گفته معنوی کلاس ها و جلسات آیت الله ممدوحی بر اساس اعلام قبلی قرار بوده است که از شنبه هفته جاری برگزار شود که با تاخیر مواجه شد.

,

 

,

معنوی تاکید کرد: هر چند که جای نگرانی خاصی وجود ندارد اما از همه مردم می خواهیم که برای سلامتی همه بیماران دعا کنند.

,

 

,

گفتنی است؛ هر ساله در ماه مبارک رمصان جلسات سخنرانی آیت الله ممدوحی ظهرها در مسجد حاج شهباز و جلسات تفسیر نهج البلاغه عصرها در محل شهرداری کرمانشاه برگزار می شده است.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه