اخبار داغ

واکنش رئیس فدراسیون بسکتبال به حرف های عجیب کامرانی

واکنش رئیس فدراسیون بسکتبال به حرف های عجیب کامرانی
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: متاسفم که بازیکنی مانند کامرانی حرف از وجود عوامل خارجی در قهرمانی‌های چند سال گذشته مهرام زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامحمود مشحون در گفت‌وگو با فارس، در مورد صحبت‌های مهدی کامرانی که گفته بود در قهرمانی چند سال گذشته مهرام عوامل خارجی دخیل بوده‌اند، اظهار داشت: عوامل خارجی چه مسائلی می‌تواند باشد؟ غیر از این است که داوران به نفع تیمی سوت بزند. تا جایی که من شاهد و ناظر بوده‌ام به هیچ وجه چنین مسائلی نبوده و داوران ما با شرف هستند و سوی هیچ تیمی هم انعطاف ندارند. گروهی بر کار داوران و ناظران هم نظارت دارند و هیچ گزارشی نداشته ایم که داوری بخواهد جهت دار سوت بزند و شبهه ایجاد کند، چون شدیدترین برخورد را می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: اگر منظورش کم کاری بازیکنان و مربیان حریف هم بوده باشد که باید بگویم که چنین چیزی صحت ندارد. سال اولی که پتروشیمی قهرمان شد بازیکن خارجی پتروشیمی حرکتی کرد که پس از سه ساعت بازبینی فیلم چیزی که فکر می‌کردیم، نبود. متاسفانه نمی‌دانم چرا کامرانی یا هر بازیکن دیگری این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. همین که صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی واکنش نشان داده است باید تا آخر ماجرا بخوانیم.

,

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه مهرام باشگاهی است که با برنامه پیش می‌رود، گفت: مسئولان باشگاه مهرام حساب شده و نردبانی پیش می‌روند و در چند سال گذشته نیز از بازیکنان خوبی برخوردار بوده و استفاده کرده است. کادر قوی و فنی خوبی دارد و این صحبت‌هایی که مطرح شده اصلا قشنگ نیست. مهرام همیشه یک پای فینال‌ها بوده و بدون حاشیه کار می‌کند. گنجی مدیرعامل باشگاه هم عاشق بسکتبال است و من قویاً دست داشتن عوامل خارجی در قهرمانی‌ها را تکذیب می‌کنم.

,

مشحون گفت: ما همیشه در فینال‌ها بهترین بازی‌ها را شاهد بودیم و حساسیت ما در چینش داوران نیز بسیار بالا است. ما پاک‌ترین بازی‌ها را شاهد بودیم. اگر عوامل خارجی در قهرمانی‌ها دست داشته باشند، مگر می‌شود قهرمان در هفتمین بازی و آن هم در وقت‌های اضافه مشخص شود. برای صحبت‌های مطرح شده واقعا باید تاسف خورد. با این حرف‌ها فدراسیون را نیز سوال برده‌اند.

,

وی گفت: باید جلوی این صحبت‌ها گرفته شود که اگر این اتفاق نیفتد فردا در مورد پتروشیمی هم مطرح می‌شود که برای بسکتبال ایران زیبنده نیست.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه