اخبار داغ

رئیس اداره زندان میاندوآب خبر داد

کمک 720 میلیون ریالی خیرین میاندوآبی برای آزادی زندانیان

کمک 720 میلیون ریالی خیرین میاندوآبی برای آزادی زندانیان
رئیس اداره زندان میاندوآب گفت: در مراسم جشن گلریزان امسال، خیرین 720 میلیون ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، صفر اکبری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر 21 زندانی جرائم غیر عمد در زندان میاندوآب هستند که  که برای آزادی این تعداد بیش از 80 میلیارد ریال لازم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس اداره زندان میاندوآب با بیان اینکه امسال خیرین میاندوآبی 720 میلیون ریال برای آزادی زندانیان نیازمند در جشن گلریزان کمک مالی کرده اند، افزود: امیدواریم با کمک خیرین و با زمینه سازی برای تخفیف از طلباکاران زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در میاندوآب فراهم شود.

,

وی گفت:  زندانی شدن یکی فرد تبعات زیادی برای اجتماع و خانواده‌های آنها دارد که زندانیان جرائم غیر عمد نیز از آن مستثنی نبوده و نیستند.

,

اکبری با بیان اینکه جشن گلریزان در راستای حمایت از زندانیان غیرعمد برگزار می شود، تصریح کرد: سال گذشته در جشن گلریزان 400میلیون ریال ازاین طریق برای آزاد سازی زندانیان غیرعمد کمک نقدی جمع آوری و چهار میلیارد و 700 میلیون ریال نیز به صورت بلاعوض از طریق ستاد دیه در اختیار ما قرار گرفت.

,

رئیس اداره زندان میاندوآب به آزادی 25 نفر زندانی غیرعمد با کمک خیرین اشاره و اظهار کرد: این زندانیان در مجموع 83میلیارد ریال محکومیت داشتند که با وساطت ریش سفیدان و با کمک ستاد دیه بخشی از آن پرداخت و بخشی نیز شاکیان از حق خود گذشت کردند.

,


انتهای پیام/گ

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه