اخبار داغ

خادم موافق حضور سوریان در تیم ملی بود/ نوروزی به فکر دوران محرومیتش باشد

خادم موافق حضور سوریان در تیم ملی بود/ نوروزی به فکر دوران محرومیتش باشد
مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: نتایج فرنگی کاران در تورنمنت لهستان، مبنای حضور آنها در مسابقات جهانی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی برگزار شد که حمید سوریان از حضور در این مسابقات امتناع کرده بود. اما پس از گذشت چند روز وی برای حضور در تیم ملی اعلام آمادگی کرد، آن هم در شرایطی که فدراسیون کشتی پیش از مسابقات انتخابی عنوان کرده بود کسانی که در مسابقات انتخابی شزکت نکنند شانس حضور در تیم ملی را نخواهند داشت. مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی اعتقاد دارد که حضور سوریان در تیم ملی به دلیل منافع ملی بوده است و گاهی اوقات باید استثناهایی را لحاظ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسن بابک در گفت و گو با آنا درباره دعوت سوریان به تیم ملی عنوان کرد: «پس از اینکه حمید سوریان برای حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام آمادگی کرد، رئیس فدراسیون کشتی تصمیم گیری درباره این مسئله را به شورای فنی واگذار کرد. شورای فنی نیز موافقت خود را با حضور سوریان در تیم ملی اعلام کرد.»

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا با حضور سوریان در تیم ملی، برگزاری مسابقات انتخابی زیر سوال نمی رود؟ گفت: «ما نمی توانیم برای شورای فنی تعیین تکلیف کنیم و باید به نظر این شورا احترام بگذاریم. شورای فنی نیز بر اساس منافع ملی این تصمیم را گرفته است. به هر حال حمید سوریان کشتی گیر بزرگی است و نمی توان به راحتی از کنار نام وی عبور کرد.»

,

مدیرفنی تیم های ملی کشتی فرنگی در ادامه تصریح کرد: «البته حضور سوریان در اردوی تیم ملی به این معنا نیست که وی جزو کشتی گیران اعزامی به مسابقات جهانی است. بلکه نتایجی که سوریان و سایر کشتی گیرانی که به این مسابقات اعزام می شوند ملاک حضور آنها در مسابقات جهانی خواهد بود.»

,

بابک با اشاره به این که رسول خادم نیز نظر مثبتی بر بازگشت سوریان به تیم ملی داشته اظهار داشت: «خادم نظر مثبتی در این باره داشت، اما تصمیم نهایی را بر عهده شورای فنی قرار داد و وی دخالتی در این موضوع نداشت.»

,

وی درباره این مطلب که گفته می شود شانس دوباره کمیته فنی به سوریان با اعتراض امید نوروزی رو‌به رو شده است خاطرنشان کرد:« نورزوی باید برای 6 ماه در استان های مختلف حضور داشته باشد و به آموزش کشتی گیران رده‌های پایه بپردازد. بهتر است او به فکر 6 ماه محرومیتش باشد. اگر سوریان نتوانست در مسابقات انتخابی شرکت کند به دلایلی مختلفی از جمله مصدومیت بود.»

,

hانتهای پیام/

, hانتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه