اخبار داغ

عادل کلاه کج:

حکم کمیته استیناف به بازیکنان راه آهن ضربه زد

حکم کمیته استیناف به بازیکنان راه آهن ضربه زد
هافبک تیم راه آهن می‌گوید که اگر راه آهن در لیگ برتر بماند من هم در این تیم حضور دارم. هم اکنون مسئولین باشگاه پیگیر این موضوع هستند و نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند و منتظر هستیم تا وضعیت این تیم مشخص شود. با این حکم تنها به بازیکنان ضربه زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کمیته استیناف با حکمی غافلگیر کننده نتیجه 5 بازی تیم راه آهن را که در آن موتومنبا بازی کرده بود سه بر صفر به نفع حریفان اعلام کرد. براین اساس  تیم راه آهن با حکم صادره باید فصل آینده به جای حضور در لیگ برتر در لیگ دسته یک به میدان برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ماجرای حکم جنجالی کمیته استیناف چه بود؟

, ماجرای حکم جنجالی کمیته استیناف چه بود؟,

موتومنبا بازیکن اوگاندایی تبار تیم راه آهن با جعل سند به صورت غیرقانونی در لیگ ایران بازی کرده بود.هر چند این بازیکن خارجی نقش به سزایی در ابقای تیم راه آهن در لیگ برتر داشته اما هم اکنون حضور وی به جنجالی بزرگ در فوتبال ایران تبدیل شده است.

,

این بازیکن خارجی در دسامبر 2014 با اخذ ITC  از فدراسیون فوتبال ترکیه از تیم اردو اسپور این کشور به راه آهن منتقل شده است و این در حالی است که پس از استعلام مجدد امور بین الملل فدراسیون از فدراسیون فوتبال ترکیه، مشخص شد که این بازیکن پس از صدور ITC برای حضور در ایران و بستن قرارداد با تیم راه آهن تهران به ترکیه رفته و برای تیم اردو اسپور در یک مسابقه رسمی شرکت کرده است.این در حالی است که مسئولان باشگاه راه آهن از این قضیه اظهار بی اطلاعی کرده بودند و پس از حکم صادر شده توسط کمیته استیناف باشگاه راه آهن از صعود به لیگ برتر باز ماند و به لیگ دسته یک سقوط کرد و در مقابل تیم پیکان به لیگ برتر صعود کرد.

,

در هر حال مساله سقوط راه آهن به لیگ دسته یک شوک عجیبی به مسئولین این باشگاه و بازیکنان وارد کرده است. بازیکنانی که قراردادشان را با این تیم تمدید کرده بودند و به خیال اینکه در یک تیم لیگ برتری به میدان می روند هم اکنون باید در لیگ دسته یک بازی کنند. کمیته استیناف هم این بار در حکم شجاعانه رای را به نفع حریفان داد تا حکم لیگ یکی شدن این تیم در تاریخ فوتبال ایران رقم بخورد.

,

هم اکنون بازیکنان این تیم هم در وضعیت نامعلومی به سر می برند.عادل کلاه کج یکی از بازیکنان تیم راه آهن است که هم اکنون قراردادش به اتمام رسیده ولی به دلیل اتفاقات پیش رو وضعیت نامعلومی دارد و به گفته خودش در بلاتکلیفی محض به سر می برد.

,

کلاه‌کج: اگر راه آهن در لیگ برتر بماند در این تیم می‌مانم

, کلاه‌کج: اگر راه آهن در لیگ برتر بماند در این تیم می‌مانم,

کلاه کج درباره شرایط فعلی اش به خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی خبرنگار گفت: در حال حاضر به صورت اختصاصی در حال تمرین هستم تا تکلیف تیم راه آهن مشخص شود.زمانی که خبر سقوط تیم راه آهن به دسته یک را شنیدم شوکه شدیم.

,

هافبک تیم راه آهن همچنین درباره تصمیمش برای فصل آینده گفت: سال گذشته با این تیم قرارداد داشتم و هم اکنون قراردادم به اتمام رسیده است. اما طی جلساتی که با مسئولین باشگاه داشته ام قرار براین بود که سال آینده هم در خدمت این تیم باشم. اما متاسفانه با اتفاق بدی که برای راه آهن افتاد و حکمی که صادر شد نمی دانم آیا سال آینده هم در این تیم بازی می کنم یا خیر و هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام.

,

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات به  روزهای پایان رسیده است و بسیاری از تیم ها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند شرایط برای بازیکنان راه آهن سخت شده است. برخی از بازیکنان و همچنین من با تیم های دیگر صحبت کرده ایم و منتظر جواب نهایی هستیم. اگر شرایط راه آهن برای فصل بعد مشخص نشود تا چند روز آینده تیم مورد نظر خودم را اعلام می کنم.

,

کلاه کج درباره رای کمیته استیناف درباره تیم راه آهن اظهار داشت: دوست داشتم یک فصل دیگر را در راه آهن تجربه کنم اما با شرایطی که پیش آمد و سقوط این تیم نمی‌توانم دیگر ادامه بدهم. اگر راه آهن در لیگ برتر بماند من هم در این تیم حضور دارم. هم اکنون مسئولین باشگاه پیگیر این موضوع هستند و نامه ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده اند منتظر هستیم تا وضعیت این تیم مشخص شود. با این حکم تنها به بازیکنان ضربه زدند.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا طلبتان را با این باشگاه تسویه کرده اید یا خیر، گفت: متاسفانه به دلیل وضعیت نابسامان قراردادها حتی نمی‌دانیم فصل گذشته قراردادهایمان را با کدام مسئول باشگاه بسته‌ایم به همین دلیل نتوانسته‌ایم طلبمان را وصول کنیم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه