اخبار داغ

لطفا اگر سن شما زیر ۱۸ سال است این صفحه را ببندید!

لطفا اگر سن شما زیر ۱۸ سال است این صفحه را ببندید!
اغلب اوقات قبل از اینکه صفحه اصلی باز شود یک عبارت یک یا دوجمله ای به صورت هشدار ظاهر می شود،هشداری که شامل تذکر برای افراد زیر ۱۸ سال است اما بیشتر از یک تذکر به یک تبلیغات شباهت دارد. بسته هایی که مدعی آموزش موضوعی هستند که در عرف ما خصوصی ترین مسائل است و البته هیچ نشانی از حضور افراد متخصصی در تولید این محتوا به چشم نمی خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ائل، اغلب اوقات قبل از اینکه صفحه اصلی باز شود یک عبارت یک یا دوجمله ای به صورت هشدار ظاهر می شود،هشدار که شامل تذکر برای افراد زیر ۱۸ سال است، جمله ای که بیشتر از یک تذکر به یک تبلیغات شباهت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به احتمال زیاد متوجه موضوع مورد بحث شده اید، کمتر پیش آمده برای فردی که وارد فضای مجازی می شود و صفحات مختلفی از وب سایت ها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی باز کرده و با باز شدن یک صفحه خودکار تحت عنوان آموزش مسائل جنسی و روابط موفق زناشویی روبرو نشود.

,

هدف، سود طراح یا رعایت بازه سنی؟

, هدف، سود طراح یا رعایت بازه سنی؟,

چنین هشداری ناخودآگاه قبل از بزرگترها، افراد زیر هجده سال را کنجکاو می کند، کافیست تا مبلغ کمی از چهار هزار تومان گرفته تا نزدیک به چهل، پنجاه هزار تومان به صورت اینترنتی واریز و بسته محتوایی شامل، مطلب، مقاله، فیلم و ... را راجع به مسائل جنسی دریافت کرد. هر چند که هدف طراحی کنندگان این بسته ها کم و بیش پیداست و در نظر نگرفته اند که هشداری که برای محدوده سنی برای جوان یا بهتر بگوییم نوجوان مطرح می کنند، ممکن است در همین بازه سنی فرد ازدواج کرده باشد، همین تذکر صرفا برای جذب شدن تمام بازه های سنی به خصوص ۱۸ سال برای دریافت فایل مذکور پس از پرداخت پول طراح کفایت میکند، چرا که بدون هیچ محدودیت سنی، کاربر مذکور می تواند دانلود کرده و مشاهده کند، اما بماند که محتوای این فایل اثر منفی یا مثبت روی مخاطب می گذارد یا نه...

,

نکته ای در خور توجه است در کنار توضیحات عریض و طویلی که سودجویان برای بسته فوق ذکر می کنند تنها توضیحی که به چشم نمی خورد استاد متبحر و با سابقه علمی ثابت شده و بعضا مجوز لازم برای ارائه این مطالب است، هر چند که بعضی اوقات شماره هایی تحت عنوان مجوز ثبت در وزارت ارشاد نوشته می شود اما در پیگیری های قانونی نه تنها خبری از مجوز نبوده بلکه تولید کننده مشخصی وجود ندارد.

,

وقتی صورت مساله را پاک می کنیم/ مشکل کمبود الگوی مناسب است

, وقتی صورت مساله را پاک می کنیم/ مشکل کمبود الگوی مناسب است,

چنانچه واقع بینانه نگاه کرده و قبول کنیم که غریزه جنسی نیز همانند سایر غریزه های الهی در وجود انسان برای ازدواج ، تداوم نسل و امنیت و آرامش خانواده ها ضروری است، راهکارهایی مناسبی برای مدیریت و کنترل این غریزه از زمانی که جوان یا نوجوان احساس نیاز می کند پیش بینی یا ارائه می کنیم هر چند که گرایش بالا به مشاهده بسته های مذکور، آمار روز افزون بلوغ زود رس که یکی از عوامل آن همین محتوای نادرست یا بهتر بگوییم نابجاست نشان از عدم مدیریت صحیح این مساله باشد.

,

متاهل هایی که از روی ناچار مراجعه می کنند/ درمانی که به آرامبخش و قرص خواب منجر می شود

, متاهل هایی که از روی ناچار مراجعه می کنند/ درمانی که به آرامبخش و قرص خواب منجر می شود,

ناگفته نماند که بعضا به دلیل عدم وجود آموزش مناسب و ارائه الگوهای علمی و تخصصی در مرجع قانونی افراد متاهل نیز که در مسائل زناشویی دچار مشکل هستند به این بسته های محتوایی مراجعه کرده و زوجین پس از مدت دست از پا دراز تر به مشاورین یا روانشناسان مراجعه کرده و مشتی از قرص های آرامبخش یا خواب آور به جای ارائه راهکار  درست مسائل جنسی عاید زوجین به خصوص زوج های جوان میگردد.

,

افزایش روز افزون بسته های مذکور که اغلب اوقات بدون نظر اساتید متخصص و مجوز رسمی کار می شود و مراجعه افراد زیر هجده سال و حتی همسران جوان که مرجع مناسبی برای آموزش این نیاز خانواده در جامعه یا محیط خانواده دریافت نکرده اند، هشدار جدی است که به علت کمبود الگوهای علمی و مطابق با شرع وجود دارد و چه بسا موجب می شود وضعیت جوان زیر هجده سال یا زوج جوان به علت محتوای نادرست بسته های مذکور نابسامان تر شود.

,

انتهای یپام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه