اخبار داغ

میرتاج الدینی مطرح کرد؛

یکتا می آید، احمدی نژاد نه!

یکتا می آید، احمدی نژاد نه!
سید محمد رضا میرتاج الدینی گفت: خوشبختانه اصولگرایان استان به وحدت رسیده اند و یقینا درانتخابات پیش رو با لیست واحدی شرکت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تبریزبیدار، سید محمد رضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجالس هفتم و هشتم که حضورش در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز قطعی به نظر می رسد، در پاسخ به سوال خبرنگار تبریز بیدار مبنی بر چگونگی حضور اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: خوشبختانه اصولگرایان استان به وحدت رسیده اند و یقینا درانتخابات پیش رو با لیست واحدی شرکت خواهند کرد. دراین لیست نام برخی نمایندگان فعلی و همچنین چهره های سرشناس اصولگرای استان دیده می شود که با قطعی شدن حضورشان لیست منتشر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در خصوص چگونگی حضوراعتدالیون و اصلاح طلبان نیز گفت: این دوطیف به هم نزدیک هستند و سعی می کنند به هم نزدیک تر هم شوند ولی برای اعلام نظر در خصوص این که آیا لیست واحدی منتشر می کنند و یا به صورت جداگانه حضور می یابند هنوز زود است .

,

 

,

میرتاج الدینی درپاسخ به سئوالی مبنی بر چگونگی حضور جبهه یکتا و همچنین طرفداران احمدی نژاد نیز گفت: جبهه یکتا بخشی از جبهه اصولگرایی است که در انتخابات آتی لیست خود را منتشر خواهد کرد ولی رییس جمهور سابق کشورمان لیستی برای انتخابات منتشر نخواهد کرد.

,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه