اخبار داغ

جویباری: اگر رحمتی استقلال را بسته، پس ما چه‌کاره‌ایم!

جویباری: اگر رحمتی استقلال را بسته، پس ما چه‌کاره‌ایم!
مسئول امور نقل و انتقالات استقلال گفت: سعی می‌کنیم در حومه تهران با خسرو حیدری و ابراهیمی قرارداد نهایی را امضا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناعلی نظری‌جویباری در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: دیروز که استراحت کردیم اما امروز دوباره کار را شروع می‌کنیم و اخبار خوشی برای هواداران داریم و امیدوارم امروز و فردا تیم را کامل کنیم تا سه‌شنبه با تیم کاملی به اردو برویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم 90 درصد از افرادی که مظلومی خواسته است را تا دوشنبه جذب کنیم. یکی دو نفر باقی می‌ماند که آن هم تا هفته آینده شرایط شان را برای حضور در استقلال مهیا خواهیم کرد.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا رحمتی سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود یا لیگ یکی، گفت: چه پیکان بماند و چه سقوط کند فرقی ندارد چون رحمتی سهمیه لیگ برتری است و ما روی لیگ برتری بودن این بازیکن حساب کرده‌ایم. با این حال فقط یک جای خالی برای سهمیه لیگ برتری داریم که آن هم به دنبال هافبک بازی‌ساز هستیم.

,

جویباری در مورد اینکه این خبر خوش چیست، گفت: در هر صورت تمدید قرارداد با بازیکنانی که هواداران آنها را دوست دارند می‌تواند یکی از همین اخبار باشد ضمن اینکه ما همچنان به دنبال جذب بازیکنانی که مظلومی آنها را می‌خواهند هستیم.

,

جویباری افزود: برای جذب فوروارد نیز به باشگاه ذوب آهن نامه زدیم تا حسن‌زاده را جذب کنیم هر چند که این هافبک یا فوروارد‌ها نیز می‌توانند خارجی باشند و حتما نباید لیگ برتری باشند.

,

وی در مورد آخرین شرایط کرار گفت:‌فردا با مدیر برنامه‌های این بازیکن جلسه داریم و تلاش می‌کنیم تا او را حفظ کنیم. قرار است در این جلسه مظلومی نیز حضور داشته باشد تا در مورد کرار تعیین تکلیف به عمل آید.

,

جویباری با بیان اینکه صحبت‌های لازم در مورد بیک‌زاده و صادقی شده است، در مورد آخرین وضعیت ابراهیمی و حیدری گفت: 80 درصد کار این دو بازیکن تمام شده و امروز و فردا نهایی خواهد شد.

,

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال همچنین در مورد وضعیت سیدجلال حسینی گفت: حسینی بازیکنی نیست که بگوییم او را نمی‌خواهیم اما باید شرایط جور شود و سعی می‌کنیم او را هم جذب کنیم ولی هیچ صحبت و مذاکره‌ای با او نداشته‌ایم هر چند که یک بار امیری می‌خواست با او جلسه برگزار کند که این جلسه برگزار نشد. او در لیست اولیه مظلومی بود اما چند مدافع جذب کردیم با این حال اگر با سیدجلال توافق شود با مظلومی صحبت‌های لازم را به عمل می‌آوریم.

,

وی در مورد وضعیت تیموریان گفت: آندو گفت می‌خواهم به قطر بروم و دیگر از او خبری نداریم.

,

جویباری در پاسخ به این سوال که چرا استقلال فقط مدافع جذب می‌کند، گفت: این دیگر نظر جویباری است هر چند که هافبک مهاجم هم داریم و فقط یک فوروارد نوک می‌خواهیم که سعی می‌کنیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم.

,

جویباری با بیان اینکه امین منوچهری در لیست ما نیست در مورد اینکه اگر شریفی در لیست سپاهان نباشد آیا به استقلال خواهد آمد یا خیر، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

,

وی در مورد زمان و مکان اردوی استقلال یادآور شد:‌این اردو از روز شانزدهم در کردان کرج برگزار می‌شود و امیدوارم تیم تا آن زمان کامل شود و ما امسال اردوی خارجی نخواهیم رفت.

,

نظری‌جویباری در مورد اینکه چه فردی سرپرست استقلال می‌شود، یادآور شد: سرپرست و مدیر فنی استقلال پورحیدری است.

,

وی در پاسخ به این سوال که پورحیدری اعلام کرده مشغله کاری دارد، گفت: من هم مشغله کاری دارم. در استقلال هر کسی نمی‌تواند بر اساس دل خودش کار کند. ما آن زمان که پورحیدری در تیم ملی بود به عنوان سرپرست انتخابش کردیم و الان هم تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. ما در استقلال اول امیدمان به خدا و سپس افشارزاده و پس از‌ آن پورحیدری و مظلومی است. امروز نیز جلسه‌ای با پورحیدری داشتیم و اعلام کردیم که این اتفاق باید بیفتد و همه تلاش خود را خواهیم کرد.

,

مسئول نقل و انتقالات استقلال در مورد وضعیت اسپانسر این باشگاه گفت: هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم اما باید این اتفاق بیفتد تا پول بگیریم و به باشگاه تزریق کنیم. هر چند که الان هم در باشگاه پول هست.

,

وی در مورد اینکه این پول از کجا تأمین شده است، گفت: برای چه می‌خواهید در این مورد بدانید؟ باید پول را تهیه می‌کردیم که کردیم و این پول برای جذب بازیکنان است هر چند که از این لحاظ پرسپولیس وضعش بهتر از ما است اما ما هم به بازیکنانی که جذب کرده‌ایم پول‌شان را داده‌ایم.

,

نظری‌جویباری افزود: فقط پول بازیکنانی که در استقلال بودند را نداده‌ایم آن هم به این دلیل بود که می‌خواستیم اول بازیکن جذب کنیم و سپس این کار را انجام دهیم که امیدوارم این اتفاق طی هفته جاری محقق شود.

,

وی در مورد بازیکنان خارجی که مظلومی می‌خواهد، گفت: دو بازیکن خارجی که یکی هافیک و یکی فوروارد هستند.

,

جویباری با رد این موضوع که یکی از این بازیکنان جان واریو است در مورد وضعیت جاسم کرار، گفت: همه آنهایی که فوتبالی هستند دوست دارند کرار بماند اما می‌خواهیم این بار شرایط را برای او سخت‌تر کنیم هر چند که باید به دنبال پول او هم باشیم. کرار می‌گوید پول می‌خواهم و ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که او هم به پولش برسد.

,

وی در مورد اینکه گفته می شود رحمتی استقلال را بسته است، گفت: اگر رحمتی این کار را می‌کند دیگر من و امیری اینجا چه کاره هستیم ضمن اینکه از وقتی رحمتی قراردادش را بست دیگر او را ندیدم اما شاید این شایعه‌ها به این دلیل به وجود آمده است که به طور مثال من یک بازیکن را نشناسم و بخواهم شماره‌اش را از رحمتی بگیرم و یا وقتی که یک نفر را نمی‌شناسم و شماره‌اش را از خبرنگاران می‌گیرم. آیا این بدان معناست که خبرنگاران تیم را می‌بندند؟

,

جویباری در مورد مهمانی افطاری شب گذشته و دلخوری‌اش از قلعه‌نویی گفت‌:به خداوندی خدا هیچ دلخوری نبود. حالا اگر کسی هم حرکتی کرده است به خودش مربوط است اما من علی نظری هستیم و یک استقلالی و با همه استقلالی‌ها رفیق. الان هم به اصرار دوستان آمدم تا یک تیم خوب ببندیم و دل هواداران را شاد کنیم. حالا اگر یک استقلالی دیگر حرف دیگری می‌زند خودش می‌داند.

,

وی در مورد اینکه تکلیف ابراهیمی و حیدری چه زمانی و در کجا مشخص می‌شود، گفت: سعی می‌کنیم امروز تکلیف‌شان را مشخص کنیم و اگر اینجا نشد در حومه تهران این کار را خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه