اخبار داغ

بدترین دوران زندگی‌ام را گذراندم

افشین: فقط من و ماهینی در تمرین ملوان هستیم

افشین: فقط من و ماهینی در تمرین ملوان هستیم
مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تیم بلاتکلیف است و من و ماهینی از بازیکنان اصلی در تمرینات حضور داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناآرش افشین در گفت‌و گو با فارس، در مورد حضورش در تیم ملوان گفت: ابتدا باید از ستاد کل نیروهای مسلح سردار کمالی، سردار سادات و سردار باران چشمه که در حق ما پدری و محبت کردند و اجازه دادند که بازی کنیم تشکر می‌کنم. همه جا هم بابت مسائلی که پیش آمد عذرخواهی کردیم امیدوارم فصل آینده فصل خوبی داشته باشم و بتوانم با ملوان به موفقیت برسم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه مدت‌ها از رسانه‌ها دوری کرده بود گفت: ترجیح دادم که مدتی مصاحبه نکنم حرفهای زیادی داشتم اما دوست نداشتم بیان کنم. هرچه بود گذشت . بدترین دوران زندگی من و سایر بازیکنان سرباز بود و بدترین تنبیه و مجازات برای ما همین بازی نکردن بود. وقتی فوتبالیست در اوج فوتبالش یک سال حق بازی ندارد یعنی آنکه تنبیه سختی شده است.

,

افشین در مورد بلاتکلیفی ملوان گفت: متاسفانه نمی‌دانم چرا شرایط تیم این گونه است مردم خونگرم  انزلی از تیم حمایت می‌کنند. ملوان هواداران زیادی دارد اما شرایط این باشگاه اصلا مناسب نیست در حال حاضر من و حسین ماهینی از بازیکنان اصلی در تمرینات حضور داریم و بازیکن دیگری در ملوان هنوز به تمرینات نیامده است نمی‌دانیم با چه کسی طرف حساب هستیم.

,

وی در مورد انتخاب مالک جدید باشگاه گفت: شنیده‌ام که جابه‌جایی‌هایی قرار است صورت گیرد امیدوارم هر چه هست به سود و خیر ملوان باشد و باعث خوشحالی هواداران این تیم شود.

,

افشین در مورد شایعه سرمربی‌گری علی دایی گفت: شرایط خیلی سخت است امیدوارم سرمربی هرچه زودتر انتخاب شود کمتر از 30 روز دیگر مسابقات شروع می‌شود اما ملوان هنوز بلاتکلیف است امیدوارم باشگاه ملوان هرچه سریعتر سامان بگیرد.

,

انتهای پیام/ی

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه