اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور

سایه بازی های سیاسی بر سر محیط های تعلیم و تربیت/افرادی در مدیریت علمی کشور قرار گرفتند که بیشتر دغدغه سیاسی دارند

سایه بازی های سیاسی بر سر محیط های تعلیم و تربیت/افرادی در مدیریت علمی کشور قرار گرفتند که بیشتر دغدغه سیاسی دارند
نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: متاسفانه افرادی در مدیریت های علمی قرار می گیرند که بیشتر انگیزه سیاسی دارند تا دغدغه علمی کشور و این یک آسیب جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد ابراهیم رضایی در گفت و گو با" پایگاه اطلاع رسانی بوتیا "در رابطه با صحبت های مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه ها مبنی بر کاهش رشد علمی کشور گفت: یکی از بیشترین آسیب هایی که هم به رشد علمی و هم فضای دانشگاه وارد می کند مطلب دوم مقام مظم رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی بوتیا,

نائب رئیس دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: بازی های سیاسی که سایه آن بر سر محیط های علمی و تعلیم و تربیت گسترش پیدا می کند، متاسفانه در طول این دو سال شدت زیادی گرفت.

,

رضایی در ادامه عنوان کرد: تنش های سیاسی باعث می شود که آن افرادی که صرفا به دنبال کار علمی هستند و حوصله این تنش ها را ندارند انگیزه خود را از دست بدهند  و این مسئله آسیب جدی به کشور وارد می کند.

,

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: یکی دیگر از دلایل کاهش رشد علمی کشور این است که افرادی در مدیریت های علمی قرار می گیرند که بیشتر انگیزه سیاسی دارند تا دغدغه علمی کشور و این یک آسیب جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/گ

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه