اخبار داغ

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی :

دانشگاه جای سیاسی کاری و بازی های سیاسی نیست

دانشگاه جای سیاسی کاری و بازی های سیاسی نیست
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت اصلی دانشگاه سوق دادن جامعه به سمت رشد و پشرفت است،گفت: دانشگاه جای سیاسی کاری و بازی های سیاسی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانااحمد امیر آبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با بیان اینکه مسئولیت اصلی دانشگاه سوق دادن جامعه به سمت رشد و پیشرفت است،  اظهار داشت:سیاسی کردن محیط های دانشگاهی تاثیر منفی در جهت رشد علمی دانشجویان می گذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی افزود:دانشگاه باید به دور از هرگونه جنجال های سیاسی پوچ و تهی باشد و از طرفی گروه ها و احزاب ها نیز نباید با فعالیت در دانشگاه ها به دنبال منافع خود باشند و مواضع جامعه و ملت را در نظر نگیرند.

,

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد:اجازه  دادن به برخی گروه ها و احزاب ها جهت ایجاد تشنج در فضای آرام دانشگاه کار اشتباهی است.

,

وی این موضوعات را به ضرر آینده کشور عنوان کرد و گفت:با ادامه این روند ضربه مهلکی به آینده دانشگا ه ها و کشور وارد می شود.

,

امیر آبادای با بیان اینکه دانشگاه نباید تبدیل  به باشگاه سیاسی شود،ادامه داد:دانشگاه های ایران در طول سال های مختلف فضاهای متفاوتی را تجربه کردند و کاملا مشخص است که زمانی که دانشگاه عاری از سیاست بود علم آموزی نیز بهتر بود.

,

وی تصریح کرد:در سالهایی که فضای آرام دانشگاه با افکار سیاسی مسموم و به باشگاه سیاسی تبدیل شد،در موارد علمی دچار نواقص و عقب ماندگی های متعددی شدیم.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه