اخبار داغ

مدیرعامل ستاد دیه کشور:

برگزاری 254 جشن گلریزان در کشور/750 میلیاردتومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد لازم است

برگزاری 254 جشن گلریزان در کشور/750 میلیاردتومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد لازم است
مدیرعامل ستاد دیه کشور بااعلام اینکه امسال 254 جشن گلریزان در سراسر کشور برگزار شد گفت: درحال حاضر برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد 750 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل خبرگزاری اترک نیوز، محمد علی ساری، مدیرعامل ستاد دیه کشور در مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد بجنورد درمحل تالار حافظ جشن گلریزان را  سنت حسنه ای دانست که سال های سال در کشور انجام می شود و سال به سال در حال گسترش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اترک نیوز,
وی به برگزاری 183 جشن گلریزان در سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت:این تعداد امسال با برنامه ریزی انجام شده به 254 جشن در سراسر کشور  رسیده است.
,
ساری به جمع آوری  مبلغ 33 میلیارد تومان از محل کمک های خیرین برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد کمک در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این درحالی است که فقط در استان تهران از محل کمک های خرد مردم که  از طریق عابربانک ها مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان جمع آوری شد.
,
وی با اعلام اینکه مبلغ 750 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کشور نیاز است  خواستار همکاری همه مردم و خیرین برای کمک به این زندانیان شد.
,
نیاز 2میلیارد تومانی برای آزاد سازی 183 زندانی جرائم غیر عمد در استان
,
نورالله قدرتی، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی،نیز دراین مراسم، احسان و نیکوکاری، خیر و سعادت دنیوی و مغفرت الهی را از جمله برکات این کار خیردانست و گفت: در حال حاضر در زندان های خراسان شمالی بیش از 183 زندانی جرائم غیر عمد وجود دارند که  برای آزادی آنها نیازمند بیش از 2 میلیاردتومان هستیم.
,
 وی تعداد زندانیان آزاد شده جرائم غیر عمد از زندان های استان را طی سال گذشته 129 نفر اعلام کرد .
,
حجت الاسلام قدرتی، مجموع بدهکاری این زندانیان را 6 میلیارد و 600 هزار تومان بیان کرد  و اظهار داشت: از این میزان 4 میلیارد تومان بخشیده شد.
,
وی خاطرنشان کرد: 210 میلیون تومان نیز از محل کمک خیرین و بیش از 2 میلیارد تومان از محل ستاد دیه به این زندانیان کمک شد.
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه