اخبار داغ

یک استاد دانشگاه همدان:

حفظ شتاب علمی، ضرورتی بسیار اساسی برای کشور است

حفظ شتاب علمی، ضرورتی بسیار اساسی برای کشور است
یک استاد دانشگاه گفت: حفظ شتاب علمی که مد نظر حضرت امام خامنه ای عزیز است، ضرورتی بسیار اساسی برای کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت السلام حسین محمدی یکی از اساتید دانشگاه فرهنگ و هنر همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح الوند در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اساتید و هیئت های علمی دانشگاه، اظهار داشت: حضرت امام خامنه ای (مدظله العالى)، "حفظ شتاب علمی کشور" را ضرورتی بسیار اساسی خوانده‌اند و تحقق اهداف و رسالت تاریخی جمهوری اسلامی را نیازمند متوقف نشدن حرکت پرشتاب علمی کشور و بوجود نیامدن سکته، وقفه یا تردید و تنبلی دانسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی صبح الوند,

وی گفت: توقف رشد علمی کشور با توجه به سبقت  کشورها به کسب جایگاه بالاتر رتبه‌های علمی در جهان، برای رسیدن ایران به اهداف سیاسی و اقتصادی خود بسیار زیان بار و غیرقابل جبران است.

,

این استاد دانشگاه اظهار کرد: اساتید، نخبگان علمی و دانشجویان باید با بالابردن شتاب علمی حال حاضر، خود را بیش از پیش به خطوط مقدم علمی جهان نزدیک کنند.

,

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی حال حاضر دانشگاه در بحث علمی کمبود بودجه است که این مهم باید از طرف دولت هرچه سریعتر رفع گردد.

,

محمدی گفت: مسئولان امر بدانند که اگر دانشگاه و پیشرفت علمی کشور آسیب ببیند کشور نیز از این آسیب علمی در امان نخواهد بود.

,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه