اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی راهیان نوربسیج استان گلستان خبر داد:

بازدید بیش از 1000 زائر گلستانی از یادمان‌های دفاع مقدس غرب و شمالغرب

بازدید بیش از 1000 زائر گلستانی از یادمان‌های دفاع مقدس غرب و شمالغرب
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان گفت: اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب در استان گستان بعد از ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار روح الله تابش  از پیش بینی اعزام حدود 1160 نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب خبر داد و افزود: اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب در استان گستان، بعد از ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار ,
 
,
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان گفت: حدود 20 راوی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور اعزام می شوند.
,
 
,
تابش گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی از اواسط مهرماه آغاز و تا اواسط فروردین ماه سال بعد ادامه خواهد داشت.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان ابراز داشت: حمل و نقل زائران راهیان نور استان گستان تنها به صورت اتوبوسی انجام می شود.
,
 
,
وی افزود: در راستای استقلال ارزش‌های دفاع عاشورایی و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نقش تاثیر‌گذاری در تعالی اجتماعی دارد.
,
 
,
 
,
تابش گفت: عملیاتی شدن برنامه فرهنگی، ارزشی راهیان نور برای حفظ آثار و برکات گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس و در راستای حفاظت از این ارزش‌های گرانقدر بوده است.
,
 
,
 
,
مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد: یادمان‌های دفاع مقدس و مشهد شهیدان سال‌های جنگ تحمیلی اکنون به یک آوردگاه بزرگ فرهنگی اجتماعی تبدیل شده به گونه‌ای که مردم، به‌ویژه جوانان و نوجوانان با حضور در این مکان‌های مقدس و خاکریزهای خط مقدم جبهه فرهنگی و نبرد با دشمن با تجدید روحیه‌ای مضاعف، سال جدیدشان را آغاز می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه