اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان مرکزی خبر داد:

پیش‌بینی اعزام 2500 زائر اراکی به مناطق غرب و شمال غرب کشور

پیش‌بینی اعزام 2500 زائر اراکی به مناطق غرب و شمال غرب کشور
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری استان مرکزی گفت: برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب بحث خادم الشهدا را فعال کرده‌ایم و پیش بینی نموده‌ایم که 2500 زائر این استان عازم مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار سعید فرامرزی از اعزام 2500 زائر راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور خبر داد و افزود: اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب امسال، بعد از ماه رمضان آغاز و تا اواسط شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار ,
 
,
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با اشاره به حضور خادم الشهدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب بحث خادم الشهدا را فعال کرده ایم و طی امسال از ظرفیت آنها در کاروان ها بهره خواهیم برد.
,
 
,
وی در ادامه به تعداد خادمین و راویان راهیان نور غرب و شمال غرب اشاره کرد و افزود: برای امسال تعداد 25 خواهر و 25 برادر به عنوان خادم, 55 نفر به عنوان راوی و 25 نفر به عنوان روحانی در اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب زائرین سرزمین های نور را همراهی خواهند کرد.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله استان مرکزی گفت: استقبال از اردوهای راهیان نور در استان بسیار زیاد است؛ به طوری که درخواست های ما برای اعزام به مناطق غرب و شمال غرب به 3500 نفر هم می رسد اما به دلیل محدودیت منابع مالی امکان اعزام این تعداد زائر وجود ندارد چرا که ما نمی توانیم در این باره از منابع دولتی بهره ببریم.
,
 
,
فرامرزی در ادامه با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار به جوانان گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان غیور اسلام حماسه های ماندگار و بی بدیل را خلق کردند که این مهم باید سینه به سینه به نسل جوان جامعه منتقل شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: اعزام نسل جوان و دانش آموزان به مناطق جنگی در انتقال فرهنگ شهید، شهادت و فرهنگ عظیم اسلامی و دفاع مقدس بهترین راه است.
,
 
,
این مقام مسئول گفت: جوانان با بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام نسبت به حفظ هویت ایرانی و اسلامی خویش بیش از پیش مصمم تر می شوند.
,
 
,
فرامرزی افزود: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه استکبارستیزی، الگوپذیری از چهره‌های شاخص هشت سال دفاع مقدس و احیای روحیه جهادی دفاع مقدس برای شرکت در برنامه های علمی، فرهنگی و اقتصادی از دیگر اهدافی است که در اعزام راهیان نور محقق می شود.
,
 
,
وی در پایان ارتقای روحیه خودباوری و خودشناسی را از اهداف اصلی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی عنوان کرد و افزود: زائران در این سفر عظیم معنوی می آموزند تا روحیه مقاومت را در خود تقویت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه