اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی مازندران:

2500 زائر مازندرانی عازم مناطق علمیاتی غرب و شمالغرب می شوند

2500 زائر مازندرانی عازم مناطق علمیاتی غرب و شمالغرب می شوند
محمد بلباسی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری گفت: از اول مرداد ماه حدود 2500 نفر را به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار محمد بلباسی گفت: از اول مرداد ماه حدود 2500 نفر را به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
وی افزود:از این تعداد، حدود 150 نفر از دانشجویان هستند که در این اردو ما را همراهی می کنند.
,
 
,
وی بیان داشت: حدود 600 نفر از خادمین آموزش دیده در این سفر ما را همراهی خواهند کرد که قرار است پذیرایی و خدمات زائرین  به مناطق عملیاتی را انجام دهند.
,
 
,
بلباسی در ادامه ی گفتگوی خود به این قسمت از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور اشاره نمود و گفت : دفاع مقدّس ما، دوران جنگ هشت‌ساله‌ى پر ماجراى این کشور، داستان ایستادگى ملّت ایران و ایستادگى جوانان ما در مقابل خباثتها و دشمنى‌هاى کفر و استکبار جهانى است.
,
 
,
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در هر کدام از این مناطق، قضایایى اتّفاق افتاده است که یکى از این قضایا در میان هر کشورى و هر ملّتى اتّفاق بیفتد، کافى است براى اینکه در تاریخ، آن ملّت را سر بلند کند.
,
 
,
وی تاکید کرد: آشنایی جوانان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و جوانان که در طول هشت سال دفاع مقدس با فدای جان خود از سرزمین اسلامی دفاع کردند، از آثار و برکات معنوی این اردو است که با هیچ برنامه فرهنگی دیگری نمی‌توان به آن دست یافت.
,
 
,
وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل عصر حاضر را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: باید نسل جوان، گذشته انقلاب و فداکاری جوانان نسل اول را لمس کنند که آنها چه کار بزرگ و غیر ممکنی را انجام دادند و با نثار خون خود این کشور و انقلاب را حفظ کردند.
,
 
,
بلباسی افزود: در این سفر معنوی جوانان با الگوگیری از شهدا و تجدید پیمان با شهدا و آرمان‌های امام با جایگاه والای شهادت آشنا شده و در پیروی از ولی فقیه زمان خود پیشگام می‌شوند.
,
 
,
انتهای متن/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه