اخبار داغ

پیشروی‌های اخیر حزب‌الله و ارتش در سوریه

پیشروی‌های اخیر حزب‌الله و ارتش در سوریه
نیروهای ارتش سوریه و مقاومت لبنان پس از به دست‌گیری کنترل منطقه راهبردی «الجمعیات» به پیشروی خود در غرب «الزبدانی» ادامه می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از فارس، همزمان با آغاز عملیات پاکسازی شهرک «الزبدانی» نیروهای حزب‌الله لبنان و نیروهای ارتش سوریه شب گذشته توانستند پس از درگیری شدید با تروریست‌ها کنترل کامل منطقه راهبردی «الجمعیات» را به دست بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

,

, ,

به گزارش فارس، پیشتر رزمندگان حزب الله لبنان موفق شدند بر قلعه مهم «التل» کنترل پیدا کنند؛ قلعه‌ای که دارای اشراف کامل بر منطقه الجمعیات است.

,

بنا بر این گزارش، در درگیری حزب‌الله با تروریست‌ها در قلعه التل بیش از 40 تن از تروریست‌های جبهه النصره کشته شدند.

,

به گزارش فارس، نیروهای حزب الله حملات خود به شهر زبدانی، را در محور شرقی از سمت منطقه «بلودان» و میدان «الشلاح» در محور غربی، از سمت قلعه التل و قلعه الکوکو و در محور شمال غرب از اطراف تپه‌های «السندیان» در روستای «معدر» انجام می‌دهند.

,

,

, ,

بنا بر این گزارش، در حال حاضر در غرب منطقه الجمعیات درگیری شدیدی بین رزمندگان حزب‌الله با عناصر تروریستی جبهه النصره گزارش شده است. توپخانه و موشک‌های رزمندگان حزب الله نیز به شدت مواضع تروریست‌های جبهه النصره را در اطراف این منطقه مورد هدف قرار می‌دهند.

,

با کنترل حزب الله بر منطقه راهبردی جمعیات، پیشروی نیروهای مقاومت به سمت مرکز شهر هموارتر می‌شود.

,

الزبدانی شهر مهم در نزدیکی مرز سوریه با لبنان و راه ارتباطی با اهمیتی برای تروریست‌هاست. این شهر در 45 کیلومتری شمال غرب دمشق واقع شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه