اخبار داغ

مصطفی کواکبیان؛

تیم مذاکره کننده نباید از خود ضعف نشان دهد/ بدون رعایت خطوط قرمز نتیجه مذاکرات قابل قبول نیست

تیم مذاکره کننده نباید از خود ضعف نشان دهد/ بدون رعایت خطوط قرمز نتیجه مذاکرات قابل قبول نیست
مصطفی کواکبیان گفت: ما خطوط قرمزی داریم که باید برای رسیدن به یک توافق خوب، انجام بپذیرد و تیم مذاکره کننده نباید از خود ضعف نشان دهد، زیرا نماینده یک کشور مقتدر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  دبیر کل حزب مردم سالاری و رئیس ائتلاف مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار "تیتر1" افزود: تیم مذاکره  کننده توجه داشته باشد که نماینده یک ملت سرافراز و یک کشور مقتدر است و باید جوابگوی عزت یک جامعه انسانی بزرگ باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: این نمایندگان نباید در روند مذاکرات از خود ضعفی نشان دهند زیرا ملت حمایتگر و دعاگوی آنان هستند و زحمات کشیده شده را درک میکنند.
,

عضو فراکسیون خط امام در مجلس هشتم ادامه داد: ما به عنوان حزب مردمسالاری در سال گذشته همایش دل آرامی را در مقابل همایش دلواپسی برگزار کردیم تا نگرانی ها را در این خصوص از بین ببریم و بگوییم فصل الخطاب تمام مباحث رهنمودهای رهبری است و ایشان راه را برای تیم مذاکره کننده و تمامی جهات سیاسی مشخص کرده اند.
,
,

کواکبیان گفت: خوشبختانه سخنان رهبری در گردهمایی کارگزاران نظام نشان داد که عده ای بی جهت دلواپس هستند زیرا ما، خطوط قرمزی داریم که بر رعایت آن برای رسیدن به توافق خوب اصرار میکنیم، و باید آنها رعایت شود.
,
,

این چهره سیاسی با بیان اینکه در مجموع همه جناح ها و بخشها، طرفدار توافق خوب و طرفدار حفظ خطوط قرمز هستند گفت: کسی با مواضع کلی نظام مغایرت ندارد بلکه همه هماهنگ و منسجم هستند، فقط مانع تراشی های بعضی ها که حتی خود را مدعی پا در رکاب ولایت داشتن دارند، ممکن است مانع ایجاد کند، وگرنه در ثبت یک توافق خوب همه یک نظر دارند.
,
,

کواکبیان افزود: انشاالله مردم به زودی جشن پیروزی هسته ای را بر پا خواهند کرد و باید شکر گزار این موضع اقتداری که از آن قدم برمیداریم باید باشیم.
,
,

وی گفت: تأکید میکنم که از سوی تیم مذاکره کننده غرب نباید هیچ مانعی در بحث تحقیق و توسعه ما پیش آمده و مانعی بر سر راه افزایش توان هسته ای صلح آمیز ما به وجود بیاورند .
,
,


این چهره اصلاح طلب در پایان افزود: بدون رعایت خطوط قرمز نتیجه مذاکرات قابل قبول نخواهد بود. 

,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه