اخبار داغ

پیگیری تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی

پیگیری تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: از شورایعالی فضای مجازی درخواست کرده ایم که بصورت جدی تخلفات نامزدها در فضای مجازی را پیگیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مصاحبه با رادیو گفتگو اعلام کرد: از شورایعالی فضای مجازی درخواست کرده ایم که بصورت جدی تخلفات نامزدها در فضای مجازی را پیگیری کند و هرجا احساس کنیم خلاف قانون اقدام شده، قوانینی را بصورت دوفوریتی در مجلس تصویب می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه اینگونه موارد در شورایعالی فضای مجازی بررسی می شود، اظهار کرد: در قانون داریم اگر موضوعی در حوزه عادی تخلف محسوب شود، در فضای مجازی نیز بشکلی تخلف بوده و با آن برخورد می شود.

,

وی از تصویب این قانون در کمیسیون خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در صحن علنی مجلس نیز مورد تصویب قرار گیرد.

,

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پاسخ به چگونگی کنترل این قبیل تخلفات گفت: در این رابطه باید تدبیر کرد و فضای مجازی در حال توسعه است و هر روز تغییر و تحولاتی در حال شکل گیری است.

,

وی تصریح کرد: شورایعالی فضای مجازی می تواند اثرگذار باشد و بنده از رئیس جمهور و معاونین ایشان درخواست می کنم این کار را تسهیل کنند.

,

خجسته افزود: ما اعلام کردیم اگر دولت در این خصوص لایحه ای ارائه کند، در مجلس بصورت خارج از نوبت بررسی می شود.

,

رئیس کمیسیون شوارهای مجلس تبلیغات زودرس انتخابات را منجربه بروز آسیب جدی در جامعه دانست و گفت: تا تاریخ هفتم اسفند چندین ماه فرصت باقی است و زمان پیش بینی شده برای تبلیغات مشخص و زودتر شروع کردن این تبلیغات یک آسیب است.

,

خجسته ادامه داد: از شورایعالی فضای مجازی درخواست کرده ایم بصورت جدی این موارد را مورد بحث قرار دهد و هرجا احساس کنیم خلاف قانون اقدام شده، قوانینی را بصورت دوفوریتی در مجلس تصویب می کنیم.

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه