اخبار داغ

روزه‌خواری علنی و ادامه چشم‌پوشی مسئولان در فریدونکنار/ مردم: اگر مسئولان نمی‌توانند ما وارد صحنه شویم

روزه‌خواری علنی و ادامه چشم‌پوشی مسئولان در فریدونکنار/ مردم: اگر مسئولان نمی‌توانند ما وارد صحنه شویم
در حالی‌که 19 روز از هتک حرمت برخی از مسافران به مردم روزه‌دار فریدونکنار می‌گذرد، همچنان مسئولان این شهرستان نسبت به این منکر اقدام عملی نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از بصیرنیوز، در حالی‌که 19 روز از هتک حرمت برخی از مسافران به مردم روزه‌دار فریدونکنار می‌گذرد، همچنان مسئولان این شهرستان نسبت به این منکر اقدام عملی نمی‌کنند و توهین‌ها همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرنیوز,

کافی بود دقایقی را در شنبه‌بازار فریدونکنار قدم می‌زدید، موج روزه‌خواری علنی و نبود هیچ ناظری دل مردم مومن و روزه‌دار را می‌رنجاند.

سواحل فریدونکنار نیز از این هجمه ضددینی بی‌نصیب نمانده‌اند، شنای مختلط، بی‌حجابی مفرط و روزه‌خواری علنی سواحل فریدونکنار را به مانند سواحل کشورهای غربی کرده است.

حاشیه خیابان‌ها نیز مکان دنج و مناسبی برای روزه‌خوارانی است که از شهرهای اطراف برای فروش اجناس خود بساط پهن می‌کنند.

اینکه این فروشندگان با بساط اجناس خود چهره شهر را بسیار زشت می‌کنند و با ایجاد سدمعبرهای طولانی خطرات زیادی را می‌آفرینند، بحثی قابل پیگیری است اما به نظر می‌رسد گرمای هوا است که حضور در شهر برای مسئولان را به بعد از افطار موکول کرده است.

تعدادی از مردم شهرستان فریدونکنار با حضور در دفتر پایگاه خبری بصیر، با انتقاد از عملکرد مسئولان اظهار کردند: اگر مسئولان نمی‌توانند جلوی این توهین و بی‌ادبی را بگیرند ما خود وارد میدان می‌شویم و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

آنها افزودند: امر به معروف و نهی از منکر تا یک جایی می‌توانند مفید باشد، اما برای جلوگیری از این وضعیت اسفناک در فریدونکنار باید مسئولان از ابزار فشار خود استفاده کنند و هتاکان را توبیخ و تنبیه کنند.

به گزارش بصیر، این در حالی است که امام‌جمعه فریدونکنار بارها به مسئولان شهرستان نسبت به برخورد قاطع با کسانی که روزه‌خواری علنی می‌کنند تاکید و فرماندار فریدونکنار نیز از برخورد با متخلفان خبر داده بود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه