اخبار داغ

هشدار دلسوزانه نماینده مجلس:

مراقب باشیم واتس آپ و وایبر ، دسته جمعی ما را جهنمی نکند!

مراقب باشیم واتس آپ و وایبر ، دسته جمعی ما را جهنمی نکند!
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه به خصوص جوانان متدین و حزب اللهی مراقب باشند که خدای ناکرده گرفتار شدن به آسیب ها و انحرافات شبکه های اجتماعی از قبیل واتس آپ و وایبر ، باعث نشود که دسته جمعی، جهنمی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار انقلاب نیوز،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی سحر امروز(دوشنبه) طی سخنانی در مراسم احیای شب 19 ماه مبارک رمضان در جمع عزاداران هیئت فاطمیون قم با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: امروز خطر فضای سایبری و شبکه های اجتماعی کاملاً جدی است و اگر مراقب نباشیم و خود را مُدام نپاییم ، معلوم نیست که چه عاقبتی پیدا خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

وی افزود: مبادا شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بر اثر غفلت ما زمینه سقوط و بدبختی مان را فراهم کند.

,

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: زمانی نه چندان دور و در همین ایام سال های دفاع مقدس، همه ما به ارزش ها افتخار می کردیم اما الآن متاسفانه حداقل در نگاه برخی از افراد جامعه، ارزش ها رنگ باخته اند و دنیا گرایی و افتخار به چیزهای بی ارزش جای آن را گرفته است.

,

وی بیان داشت: خود بنده رفقایی داشتم که در همین مجالس معنوی و شب های قدر می آمدند و چه حالات خوبی داشتند اما بر اثر غفلت و دچار شدن به لقمه حرام و رفیق ناباب، به تدریج به دامان بیگانگان کشیده شدند و الآن به ریش امثال من و بچه حزب اللهی ها در آن سوی آب ها می خندند.

,

آقا تهرانی خاطرنشان کرد: البته به لطف الهی و به برکت خون های مطهر شهدا، قاطبه مردم ما هنوز دارای غیرت دینی هستند و هر گاه که لازم باشد برای دفاع از ارزش ها و انقلاب و نظام اسلامی به صحنه می آیند که در تشییع شهدای غواص به عینه این مساله را شاهد بودیم.

,

وی افزود: انشاالله در روز قدس نیز بار دیگر می بینیم که مردم پیرو ولی فقیه چگونه برای دفاع از مظلوم ، به صحنه می آیند و علیه ظلم و استکبار فریاد خشم برمی آورند.

,

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین گفت: با این حال باید توجه داشته باشیم که غربی ها و صهیونیست ها برای انحراف ما و به خصوص نسل جوان برنامه جدی دارند و اگر بتوانند همین اندک محبت و ارادتی که به اهل بیت(ع) را داریم را هم می خواهند از ما بگیرند که اگر این گونه شد ، دیگر چیزی نداریم.

,

وی در خاتمه صحبت های خود اظهار داشت: باید مراقب لقمه و درآمد زندگی مان باشیم که حلال باشد و در همه لحظات زندگی بدانیم که آیا در جبهه حق هستیم یا باطل ، چرا که اگر این مراقبت ها نباشد، معلوم نیست که آخر و عاقبت ما چه خواهد شد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه