اخبار داغ

تبعات یک مراسم افطاری؛

هزار و یک اشتباه مدیر کل سیاسی استاندار/تناقض در گفتار و رفتار

هزار و یک اشتباه مدیر کل سیاسی استاندار/تناقض در گفتار و رفتار
«اگر برای یک اشتباه هزار دلیل بیاوری می شود هزار و یک اشتباه» این جمله را منتسب به ابن سینا دانسته اند. جمله ای بی نهایت زیبا و پر معنی. اما مناسبت ذکر این جمله از بوعلی چیست؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون؛ «اگر برای یک اشتباه هزار دلیل بیاوری می شود هزار و یک اشتباه» این جمله را منتسب به ابن سینا دانسته اند. جمله ای بی نهایت زیبا و پر معنی. اما مناسبت ذکر این جمله از بوعلی چیست؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

 

,

چند شب گذشته مراسم افطاری اصلاحطلبان در یکی از هتل های تبریز برگزار شد که بازتاب های مختلفی در رسانه ها و مجامع سیاسی داشته است. خودِ برگزاری مراسم افطاری به هر نیت، محل بحث و صد البته محل ایراد نیست. موضوعی که دستاویز نوشتن این گزارش گردیده حضور یکی از معاونین استاندار و چند تن از فرمانداران در این مراسم افطاری بود. افرادی که بناست مجری انتخابات مجلس و خبرگان باشند.

,

 

,

حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از فرمانداران شهرستان ها در افطاری اصلاحطلبان بخودی خود ایرادی ندارد اما در سالی که منتهی است به انتخابات مجلس و خبرگان، حضور دولتی ها در مراسماتی از این قسم مذموم و شایسته انذار و تذکر است.

,

 

,

ضیافت افطاری اصلاح طلبان استان آذربایجانشرقی / تصاویر (۲)

, ضیافت افطاری اصلاح طلبان استان آذربایجانشرقی / تصاویر (۲),

 

,

 بی گمان در این مراسم افطاری می شد رگه هایی از فعالیت انتخاباتی اصلاحطلبان را مشاهده کرد چه اینکه در سال گذشته شاهد چنین مراسماتی نبوده ایم. لذا با این وجود چرا دولتی ها در چنین مراسمی حضور می یابند؟

,

 

,

رحمانی فضلی وزیر کشور دولت یازدهم چندی قبل، به عدم ورود دولت در بازی های انتخاباتی تاکید و تصریح کرده بود: «دولت مطلقا وارد انتخابات نمی‌شود و به هیچ‌وجه کسی با جایگاه دولتی وارد انتخابات نخواهد شد»

,

 

,

اما جمله ابتدایی این گزارش شاهد مثالی است بر توجیه مدیر کل سیاسی استانداری در واکنش به حضور معاون عمرانی استاندار در مراسم افطاری اصلاحطلبان.

,

 

,

استاد رحیمی در گفتگو با ائل؛ در خصوص حضور معاون عمرانی و فرمانداران و بخشداران در این افطاری مدعی شده: فرمانداران و بخشداران به عنوان شخص حقیقی در این برنامه حضور یافته اند و فرمانداران و بخشداران به عنوان یک فرد دارای نگرش و گرایش سیاسی هستند اما این منافاتی با برگزاری انتخابات به شکل بی طرفانه ندارد.استادرحیمی افزود: این برنامه در خارج از وقت اداری بوده است.

,

 

,

جمله ابن سینا دقیقاً همین جا معنا پیدا میکند که اگر برای یک اشتباه هزار دلیل بیاوری می شود هزار و یک اشتباه!

,

 

,

حضور دولتی ها در مراسماتی اینچنینی که قطعاً با اهدافی انتخاباتی شکل گرفته شروع مرثیه ای است بر دخالت دولتی ها در انتخابات. 

,

 

,

گزافه نخواهد بود اگر بگوئیم شبهه ی ورود دولت به انتخابات مجلس، اکنون شکل نگرفته و خیلی پیش تر نیز برخی سخنان دولتمردان روحانی، این نگرانی را ایجاد کرده بود. از حضور جهانگیری در جلسه حزب کارگزاران تا اظهار نظرهای گاه و بیگاه افرادی همچون یونسی درباره انتخابات و نقش دولت و مشخصاً ستادهای روحانی!

,

 

,

همین چند فرمانداری که بخود اجازه داده و در این مراسم شرکت کرده اند مگر چندی قبل از زبان رئیس جمهور نشیندند که گفت: « اینکه دولت بخواهد به عنوان حامی از این حزبیا آن گروه وارد انتخابات شود، به هیچ عنوان چنین چیزی نخواهد بود.»

,

 

,

پس این تناقض در گفتار و رفتار از کجا نشات می گیرد؟ ایا روا نبود مدیر کل سیاسی استانداری بجای توجیه این رفتار مذموم، در ذم و نکوهش این حرکت سخن می گفت؟!

,

 

,

امید می رود هر‌چه به سمت انتخابات پیش می‌رود از این دست اقدام‌ها کاسته شده و از ورود حزبی دولتمردان به عرصه سایت کاسته شود تا شائبه دخالت دولت در انتخابات از میان برود. 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه