اخبار داغ

کمالوندی اعلام کرد

هیئت ۵ نفره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران/ مذاکره درباره جزئیات تفاهمات صورت گرفته در سفر اخیر آمانو به ایران

هیئت ۵ نفره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران/ مذاکره درباره جزئیات تفاهمات صورت گرفته در سفر اخیر آمانو به ایران
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان از ورود هیئت 5 نفره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران خبر داد و گفت: ورود این هیئت به منظور مذاکره در خصوص جزئیات تفاهمات صورت گرفته در سفر اخیر «یوکیا آمانو» به ایران انجام می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازفارس، بهروز کمالوندی سخنگو و معاون بین‌الملل رئیس سازمان انرژی اتمی از ورود هیئت 5 نفره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران خبر داد و گفت: ورود این هیئت به منظور مذاکره در خصوص جزئیات تفاهمات صورت گرفته در سفر اخیر «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران انجام می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: در این هیئت 2 تن از دستیاران ویژه «آمانو» به نام‌های «ترو واریانتا» و «کلنل تروتا» حضور دارند و قرار است این هیئت 5 نفره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سفر یک روزه خود مذاکراتی با مسئولان سازمان انرژی اتمی کشورمان، نماینده دائمی ایران در آژانس و همچنین مسئولان شورای عالی امنیت ملی داشته باشند.

,

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما اظهار داشت: هیئت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بامداد سه‌شنبه تهران را ترک می‌کند.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه