اخبار داغ

مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

200هزار دانش آموز بعد از ماه رمضان به راهیان نور اعزام می شوند/راهیان نور، برترین اردوهای دانش آموزی است

200هزار دانش آموز بعد از ماه رمضان به راهیان نور اعزام می شوند/راهیان نور، برترین اردوهای دانش آموزی است
مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور، برترین اردوهای دانش آموزی است گفت: طبق پیش بینی های انجام شده تعداد 200هزار دانش آموز در 45 روز بعد از ماه مبارک رمضان به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری دانش آموزان؛ مهدی علی اکبر زاده مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش با تشریح برنامه های اردویی وزارت آموزش و پرورش گفت: با هماهنگی خوبی که بین وزارت آموزش و پروش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برقرار شده و با توجه به آمارهای سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، اردوهای راهیان نور دانش آموزی سال تحصیلی 94-93به عنوان بهترین و موثرترین دوره از دوره های برگزار شده راهیان نور دانش آموزی شناخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دانش آموزان, پایگاه خبری دانش آموزان,

وی افزود: مهم ترین شاخصه برای انتخاب این دوره از اردوهای راهیان نور دانش آموزی پرداختن مناسب به موضوعات فرهنگی، افزایش تعداد اعزام دانش آموزان و کاهش یا صفر بودن حوادث در اردوهای سال تحصیلی 94-93 بوده است.

,

مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش در خصوص آمار این اردوها گفت: در شش ماه اول برگزاری این اردوها یعنی از اول مهر ماه تا پایان اسفندماه سال گذشته 621هزار نفر به مناطق جنگی جنوب، جنوب غرب،غرب و شمال غرب داشتیم که البته اردوهای شمال غرب بعد از پایان ماه مبارک رمضان تا 15 شهریور ماه برگزار می شوند.

,

علی اکبر زاده در ادامه گفت: طبق پیش بینی های انجام شده تعداد 200هزار دانش آموز در 45 روز بعد از ماه مبارک رمضان به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور، برترین اردوهای دانش آموزی است گفت: علت این برتری قابلیت اجرایی برنامه های مختلف جمعی و تربیتی در اردوهای راهیان نور است.

,

مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش تصریح کرد: در اردوهای راهیان نور دانش آموزی، دانش آموزان همانند سایر اردوها، از خانواده دور می شوند، در یک فضای اجتماعی اردویی حضور پیدا می کنند و مهارت های اجتماعی اردویی را یاد می گیرند؛ اما چیزی که شاخصه مهم این اردوها است، حضور در محل عملیات های دوران دفاع مقدس، محل شهادت شهدا و بسته های مختلف فرهنگی می باشد که به صورت فیزیکی و یا روایتگری در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد، که تاثیر خاصی بر روی دانش آموزان و شرایط روحی آنها می گذارد.

,

انتهیا پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه