اخبار داغ

سلیمی نمین؛

فرهنگ ملت ها آماج حملات ضد حقوق بشری آمریکا/اختفای وقایع هولناک با بزک رسانه ای آمریکا

فرهنگ ملت ها آماج حملات ضد حقوق بشری آمریکا/اختفای وقایع هولناک با بزک رسانه ای آمریکا
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با اشاره به بزک کردن چهره آمریکایی توسط رسانه های همسو با آن جریان، گفت: زمانی غرب احتیاجی به بزک کردن نداشت چون از طریق کودتا و حمله نظامی کشورها را تصاحب می کرد اما امروز که از راه های اقتصادی و فرهنگی وارد شده، باید با چهره بزک کرده و با بهانه آبادگری، ملت ها را زیر سلطه خود ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عباس سلیمی نمین، کارشناس مسائل سیاسی و مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص حقوق بشر در ایران گفت: بی شک در ایران فاصله زیادی با حقوق اسلامی داریم که با بررسی آنها توسط رسانه ها سعی در اصلاح امور داریم. در این خصوص برخی مسائل موجب عدم دستیابی به حقوقی که اسلام برای بشریت تبیین کرده، است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, دیار آفتاب,


مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران اظهار کرد: این مسائل مربوط به داخل ایران است که باید توسط ایرانیان رفع شود چراکه ما به عنوان یک ایرانی بیشتر از سایر افراد برای کشورمان دلسوز هستیم و هیچ کس نمی تواند نقش دایه دلسوزتر از مادر را برای ما بازی کند.

,
,


سلیمی نمین با اشاره به اینکه ایرانی بیشتر از هرکسی دغدغه اصلاح ایران را دارد، افزود: در مباحث تبلیغاتی با افراد حقیقی و حقوقی مواجه می شویم که نه تنها در داخل کشورخود مشکلات فراوانی پیرامون حقوق بشر دارند بلکه در نقض حقوق بشر در جهان در وضعیت تیره و تاری به سر می برند.

,
,


وی بیان کرد: این افراد با دخالت و به راه اندازی کودتا و یا از طریق ابزارهای غیر مستقیم در کشورهای دیگر سعی در براندازی نظام های مخالف دارند. حال این سوال مطرح می شود که آیا این افراد به حقوق بشر معتقدند؟

,
,


کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به کشتار مردم بی گناه در سوریه توسط غرب و اسرائیل، افزود: این مسئله نقض حقوق بشر است. امروز ملت یمن به دلیل اعلام مخالفت با نظام سلطه در خاک و خون خود می غلطتند. متاسفانه غرب خود را دلسوز ملت و مدافع حقوق بشر معرفی می کند.

,
,


سلیمی نمین بیان کرد: این سوال مطرح می شود که اگر شما دلسوز بشر هستید چرا این جنایات را علیه سرخ پوستان انجام می دهید؟ چرا نسل آنها را برکندید؟

,
,


وی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس ایران، گفت: در این جنگ شهرها و مناطق مسکونی زیادی به خاک و خون نشستند. تیرباران اسرا و زنده به گور کردن آنان پرونده ای بسیاری هولناک را رقم می زند. آنها با این جنایات خود را سر دمدار حقوق بشر جلوه می دهند که این امر یکی از طنزهای تلخ تاریخ است.

,
,


مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران افزود: جنایتکارترین انسان ها از ابزار و ماسک دفاع از ملت ها استفاده می کنند که با آگاهی بخشی ملت ها این ماسک جاذبه ندارد.

,
,


سلیمی نمین اضافه کرد: دیپلماسی عمومی غرب یعنی سلسله فعالیت هایی که افکار عمومی سایر ملت ها را با خود همراه کند که این امر با دور کردن اذهان از واقعیت ها صورت می پذیرد.

,
,


وی با اشاره به بزک کردن چهره آمریکایی توسط رسانه های همسو با آن جریان، افزود: زمانی غرب احتیاجی به بزک کردن نداشت چون از طریق کودتا و حمله نظامی کشورها را تصاحب می کرد اما امروز که از طریق اقتصادی و فرهنگی وارد شده، باید با چهره بزک کرده و با بهانه آبادگری، ملت ها را زیر سلطه خود ببرد.

,
,


کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: آمریکا مباحث فرهنگی خود را به عنوان تاریخ بشر و اهداف و آرمان های انسانی ترویج می دهد و با نگاه فرد گرایی و لذت جویی به تمام امور، زندگی بشریت را به لجن می کشد. اینکه لذت جویی ها چه سرنوشتی برای دیگران رقم می زند را بی اهمیت جلوه می دهد.

,
,

 

,

انتهای پیام/ر

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه