اخبار داغ

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

دوره آموزشی مدرسین تربیت سیاسی مدارس در سال جاری برگزار می شود

دوره آموزشی مدرسین تربیت سیاسی مدارس در سال جاری برگزار می شود
مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مدرسین تربیت سیاسی گفت: این دوره ها از 15 مرداد ماه سال جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران برای مدرسان تربیت سیاسی تمام کشور برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری دانش آموزان؛ مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان آمار شرکت کننده گان در مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی گفت: این مسابقات که از اول مهر شروع شده تا شهریور ماه ادامه دارد و مرحله نهایی این مسابقات در مرداد و شهریور برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دانش آموزان, پایگاه خبری دانش آموزان,

وی افزود: در سال تحصیلی جاری 14 میلیون و 411 هزار و 28 نفر رشته در مرحله آموزشگاهی مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند که با توجه به اینکه کشور ما دارای 13 میلیون دانش آموز است این مضوع نشان دهنده این است که برخی از دانش آموزان در چندرشته شرکت کرده اند و حداقل آماری که بدست می آید این است که هر دانش آموز حداقل در یک رشته شرکت کرده است.

,

علی‌اکبرزاده به آمار دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات مختلف فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: یک میلیون و 271 هزار و 102 نفر در رشته هنرهای نمایشی حضور داشتند که از این تعداد یک میلیون و 158 هزار و 19 نفر در بخش نمایش و 113هزار و 83 نفر در قسمت فیلم کوتاه شرکت کرده اند.

,

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: در بخش هنرهای دستی و تجسمی که شامل انواع رشته‌های مختلف مانند گرافیک، خوشنویسی و صنایع دستی است 4 میلیون و 973 هزار و 437 نفر شرکت کردند و در قسمت هنرهای آوایی که شامل همنوازی، تک نوازی، تک خوانی، سرود همگانی و گروه کر فرهنگیان است 5میلیون 283هزار و552 حضور داشتند.

,

علی اکبر زاده اضافه کرد: بخش فضای مجازی که شامل وبلاگ‌نویسی، نشریه الکترونیکی و بازی‌های رایانه‌ای می شود 240 هزار و 678 نفر شرکت کننده و در رشته ادبی و پژوهشی که شامل شعر، داستان، مقاله پژوهشی، مشاعره و کتابخوانی است در مجموع یک میلیون و 332 هزار و 101 نفر شرکت کردند.

,

اردوی زیارت‌اولی‌ها برای 8 هزار دانش‌آموز دختر

, اردوی زیارت‌اولی‌ها برای 8 هزار دانش‌آموز دختر,

وی از برگزاری اردوی زیارت اولی‌ها در طول تابستان خبر داد و افزود: 3200 دانش‌آموز دختر که تا به امروز امکان زیارت امام رضا (ع) از 24 مرداد تا 3 شهریور که دهه کرامت است به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.

,

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: این اردوها به صورت پیوسته سه روزه در استان خراسان رضوی برگزار می شود و در تلاش هستیم تا با مشارکت بخش خصوصی تعداد دانش آموزان زیارت اولی را به هشت هزار نفر برسانیم.

,

علی‌اکبرزاده همچنین از برگزاری اردوی شوراهای برتر دانش آموزی خبر داد و گفت: این اردوها برای 600 عضو شورای دانش آموزی پسر و 600عضو شورای دانش آموزی دختر در اردوگاه شهید میرزاکوچک خان رامسر برگزار می شود که هدف از برگزاری این اردو ها تقدیر از اعضای نمونه و تقویت انگیزه سایر اعضا برای فعالیت هرچه بهتر در امور مدارس هستیم.

,

برگزاری دوره آموزشی مدرسین تربیت سیاسی

, برگزاری دوره آموزشی مدرسین تربیت سیاسی,

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مدرسین تربیت سیاسی گفت: این دوره ها از 15 مرداد ماه سال جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران برای مدرسان تربیت سیاسی تمام کشور برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه