اخبار داغ

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین‌نور خبر داد:

15 آذر؛‌ مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین‌نور

15 آذر؛‌ مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین‌نور
دبیر سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین‌نور گفت: تاریخ ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره سرزمین‌نور از 25 اسفند 93 آغاز شده است و تا 15 آذر 94 ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار ،سیدمحمد یاشار نادری در گفتگو با خبرنگار کوله بار گفت: تاریخ ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره سرزمین نور از 25 اسفند 93 آغاز شده است و تا 20 اسفند 94 ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار ,

وی در مورد آثار جشنواره ملی سرزمین نور افزود: در دوره‌ قبل جشنواره ملی سرزمین نور حدود 24600 اثر در 12رشته هنری در سه رده سنی نوجوانان ،جوانان و بزرگسال  به جشنواره ملی سرزمین نور راه یافتند.

دبیرسیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور خاطر نشان کرد: امسال به دنبال افزایش کمیت آثار نیستیم، هرچند تعدادی که در دوره قبل در جشنواره سرزمین نور شرکت کردند آمار قابل توجهی نسبت به جشنواره های دیگر بوده اند.

نادری تصریح کرد: بخاطر فراوانی زائرانی که ما در حوزه راهیان نور و علاقه ای که هنرمندان ومردم به این حوزه دارند، شاهد افزایش خود به خودی حجم آثار هستیم و بنابراین تلاش نمی کنیم که حجم آثار را افزایش دهیم و بیشتر به دنبال کیفیت مطلوبتر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال پیش بینی شده است که بجای رده‌های سنی مختلف از عنوان‌های جشنواره دانش‌آموزی سرزمین نور، جشنواره دانشجویی سرزمین نور و جشنواره خادمین سرزمین نور استفاده شود.

این مقام مسئول در خصوص معرفی استان های برتر جشنواره در سال گذشته گفت: 5 تا از استان‌های ما از جمله خراسان رضوی، کرمانشاه ،مازندران ، چهار محال بختیاری و خوزستان استان های میزبان جشنواره بودند که میزبانی این جشنواره یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب استان های برتر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: هرآنچه آثار در دبیرخانه جشنواره سرزمین نور جمع بندی شده دست خوش زحمت استان‌هاست؛ یعنی آثار بوسیله استان‌ها ممیزی می‌شوند و آثار منتخب به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود.

نادری بیان کرد: امسال جشنواره ملی سرزمین‌نور در ۱۳ بخش از جمله عکس، فیلم، نمایشنامه خیابانی، فیلمنامه، شعر، متن ادبی، انیمیشن، خاطره، داستان، رمان، وبلاگ و وب‌سایت، نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و… برگزار می‌شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی تصریح کرد: سیزدهمین جشنواره سرزمین نور به صورت استانی هم برگزار می‌شود و هر استان از برگزیدگان تجلیل خواهد کرد، زیرا دبیرخانه‌های دائمی در استان‌های کشور تشکیل شده است که هر کدام کار جمع‌آوری و ثبت آثار را به عهده دارند.

,

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در پایان خاطرنشان کرد: سامانه الکترونیکی ارسال آثار جشنواره سرزمین‌نور در سا سایت www.sarzaminenoor.ir  فراهم شده و هنرمندان می توانند از طریق این سایت با جشنواره ارتباط برقرار کنند و آثار خود را از طریق این سایت برای ما ارسال کنند.

انتهای متن/خ

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه