اخبار داغ

گله محسن تنابنده از منتقدان «پایتخت»

گله محسن تنابنده از منتقدان «پایتخت»
محسن تنابنده گفت: مردم از سریال پایتخت توقع بالایی دارند که حق آنهاست و این کار ما را سخت تر می کند. مطمئنا اگر حمایت مردم نبود پایتخت هم ادامه پیدا نمی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محسن تنابنده، بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال پایتخت با بیان جمله بالا اظهار کرد: مخاطب فقط اثر را در قاب تلویزیون می بییند و توقع دارد تا با اثری با کیفیت روبرو شود. او مسئولیتی در قبال محدودیت ها و فشار کاری ما ندارد و ما مسئولیم در هر شرایط به خواسته و نیاز مخاطب پاسخ شایسته بدهیم. به همین دلیل هدف ما جلب نظر مردم است نه منتقدان.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

تنابنده با گلایه از برخی منتقدان افزود: ساخت یک مجموعه تلویزیونی که بتواند به سلائق متنوع و مختلف مخاطب پاسخ دهد کار دشواری است و سریال پایتخت همینکه به سری چهارم خود رسیده یعنی تا حد زیادی در این زمینه موفق بوده و نتایج نظر سنجی سازمان نیز موکد همین معناست. اما متاسفانه برخی از منتقدان بدون شناخت از فرایند سریال سازی و دشواری های آن و علی رغم استقبال بالای مردم از پایتخت آن را مورد بی مهری قرار می دهند.

,

 

,

بازیگر نقی معمولی ادامه داد: قطعا پایتخت 4 واجد ضعف و کاستی هایست که متاثر از زمان محدود و فشردگی که در تولید داشتیم بود و متاسفانه فقدان یک برنامه ریزی دقیق و عدم فرصت کافی در تولید مجموعه های نمایشی موجب شتابزدگی و افت کیفیت می شود که این معضل دامنگیر بسیاری از مجموعه های تلویزیونی بوده که باید راه حلی جدی برای آن پیدا کرد.

,

 

,

به گفته تنابنده سریال پایتخت همچنان ظرفیت دراماتیکی برای ادامه دار شدن را دارد و در صورت اصرار مردم و حمایت سازمان می توان به تولید پایتخت 5 امیدوار بود.

,
 
,
انتهای پیام/ط
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه