اخبار داغ

ثبت نام 1800 خادم‌الشهدا برای بکارگیری در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب

ثبت نام 1800 خادم‌الشهدا برای بکارگیری در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب
مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور گفت: 1800 خادم الشهدا برای بکارگیری در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در سایت khadem.koolebar.irثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، محمد حاجی‌رحیمی مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از پایان ثبت نام خادمین شهدای راهیان نور شمال‌غرب کشور خبر داد و گفت: از اول تا 10 تیرماه  زمان  ثبت نام از خادم شهدای راهیان نور بود که به دلیل استقبال زیاد خادمین، ثبت نام تا 15 تیرماه تمدید شد و در این مدت حدود1800 نفر در سایت خادم الشهدا ثبت نام کردند که بعد از تایید نهایی در یادمان‌های آذربایجان غربی و کردستان به کار گرفته خواهند شد.
 
حاجی رحیمی ادامه داد: پیش بینی ما ثبت نام 900 نفر بود اما تعداد ثبت نام شدگان دوبرابر پیش بینی ما شدند و الویت کار با خادمینی است که قبلا برای بکارگیری در یادمان های جنوب کشور ثبت نام کرده بودند که به دلیل محدودیت‌های پذیرش موفق به این کار نشده بودند.
 
وی در ادامه افزود: ثبت نام رسمی خادمین شهدا فقط از طریق سایت مرکزی خادمین شهدا (www.khademin.koolebar.ir) انجام می پذیرد و تنها این سایت مرجع اصلی ما برای پذیرش خادم الشهدا است.
 
به گزارش اختصاصی کوله بار، ثبت نام کنندگان باید نکاتی را مورد توجه خود قرار دهند:
1- با توجه به استقبال جمع کثیری از داوطلبین خادمی مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور و با توجه به وجود محدودیتهای خاص این مناطق، اعزامها فقط از طریق کمیته های استانی و بعد از تکمیل مراحل گزینشی انجام می پذیرد. لازم به ذکر می باشد با توجه به شرایط مناطق، از اعزام خادمین خواهر به این مناطق معذوریم.
 
2- انتخاب دوره ها از ساعت 14 (دوشنبه 15 تیرماه 1394) آغاز و به مدت 5 روز ادامه دارد.
 
3- دوره ها و زمان خادمی شهدا در این مناطق، فقط در پروفایل هر خادم قابل رویت می باشد.لذا خادمین گرامی می بایستی با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سایت خادمین شهدا، زمان ها ودوره های خادمی خود را انتخاب نمایند.(این تعیین دوره ها به منزله قطعی بودن اعزام نخواهد بود.)
 
4- دوره ها و زمان خادمی شهدا در این مناطق، در پروفایل داوطلبین جدید و راکد قابل رویت نمی باشد.لذا داوطلبین می باستی جهت فعال شدن پرونده خود با کمیته خادمین استان خود تماس بگیرند.
 
5- اولویت اعزام با خادمینی می باشد که در برنامه خادمی راهیان نور جنوب در اسفند و فروردین 94-93 شرکت نکرده اند.
 
6- هر استانی بر اساس سهمیه مصوب خود اقدام به تائید و اعزام خادم می نماید.
 
7- هزینه های ارائه شده توسط کمیته مرکزی خادمین شامل تجهیزات و هزینه برگشت خادمین به شهرشان (اتوبوس معمولی-قطار معمولی) تا سقف مصوب و با ارائه ته برگ بلیط می باشد.لذا از پرداخت هزینه های دیگر (غذای بین راهی-خودروی دربستی و ...) معذوریم.
 
8- قرارگاه مرکزی خادمین در سنندج بوده و آدرس و شماره های تماس آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
 
9- خادمین گرامی می باستی در زمانهای معین شده در قرارگاه حضور یابند. (مثلا در دوره اول خادمین از تاریخ 4مردادماه لغایت 15 مرداد ماه 94، خادمین باید تا ظهر روز 4 مرداد در قرارگاه مرکزی حضور و پذیرش شوند. در غیر این صورت از پذیرش خادمین، معذوریم.)
 
10- خادمین گرامی، در صورت انصراف از حضور در مناطق عملیاتی، میبایستی مراتب را سریعا به کمیته خادمین استان خود اطلاع رسانی نمایند.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر کمیته های استانی خود تماس بگیرید.(شماره های تماس در صفحه اصلی سایت موجود می باشد.)
 
شماره تماسهای 09197897886 و 02536671404-داخلی 0 و 1 (درساعات اداری) نیز جوابگوی شکایات و انتقادات و پیشنهادات شما خواهد بود.
 
سامانه پیامکی کمیته مرکزی خادمین: 200001404
 
انتهای پیام/ق

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه