اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی خوزستان :

همراهی 275 راوی دفاع مقدس با 11 هزار زائر خوزستانی

همراهی 275 راوی دفاع مقدس با 11 هزار زائر خوزستانی
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: طی امسال 11 هزار زائر استان خوزستان به مناطق غربی کشور اعزام می‌شوند و 275 راوی آنها را همراهی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار ، محمد میسی از اعزام 11 هزار نفر به اردوهای راهیان نور غرب خبر داد و افزود: اردوهای سرزمین‌های نور استان خوزستان به مناطق غربی کشور از چهارم مرداد ماه آغاز و تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: برای امسال دو استان کردستان و کرمانشاه را به عنوان مقصد گردشگری دفاع مقدس استان خوزستان قرار داده‌ایم.

وی به برنامه های امسال استان برای زائران راهیان نور غرب اشاره کرد و افزود: طی امسال در هر اعزام دو کلاس آموزشی با موضوع دفاع مقدس و حلقه صالحین برای زائران استان برگزار می‌کنیم.

میسی ادامه داد: همچنین 50 خادم در قالب پنج تیم 10 نفره به مناطق غربی اعزام خواهند شد و 275 راوی و حدود 200 روحانی نیز برای حضور در کاروان های راهیان نور غرب در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه امسال پنجمین سال اعزام دانش‌آموزان استان به سرزمین‌های نور است، افزود: اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی استان از 15 مهرماه آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با گفتن این مطلب که جوانان ادامه‌دهنده راه شهدا هستند، گفت: راه شما از راه شهدا جدا نیست و تمام ادعاهای دشمنان علیه این نظام بی پایه و بی اساس است .
 
میسی تصریح کرد: جوان‌های ما مانند جوان‌های نسل دفاع مقدس باید مطیع رهبر و ولایت باشند و چرا که با پیروی از این راه به قطع به سر منزل مقصود خواهیم رسید.
 
وی به بی تاثیری تحریم ها اشاره کرد و گفت: تحریم ها یک واقعه انکار ناپذیر است اثر دارد اما اگر ما اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم، هیچ تاثیری روی ما نخواهد گذاشت.
 
انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه