اخبار داغ

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

وضعیت حجاب در جامعه اصلا مطلوب نیست/ برخی با بی حجابی خود به ارزش ها گستاخی می کنند

وضعیت حجاب در جامعه اصلا مطلوب نیست/ برخی با بی حجابی خود به ارزش ها گستاخی می کنند
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل زیاد بودن متولیان فرهنگی در جامعه هیچ نهادی پاسخگوی مستقیم به ناهنجاری های امروز جامعه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد رضا محسنی ثانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی بصیر سبزوار در خصوص وضعیت حجاب در کشور اظهار داشت: متاسفانه در امر حجاب امروز شاهد وضعیت مطلوبی در جامعه نیستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا، , بصیر سبزوار ,

 

,

وی با بیان اینکه مجلس هفت سال پیش با تصویب قانونی دولت را موظف به ورود به مقوله حجاب کرده بود، افزود: دولت قبل با رویکرد لیبرال فرهنگی خود قائل به اجرای این قانون نبوده است.

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت مجلس با اشاره به اینکه در قانون  آمده که دولت باید با جدیدت وارد میدان شود و اصلاح وضعیت حجاب را در ۳ مرحله اجرا کند، تصریح کرد: مرحله اول کارگزان نظام و خانواده های آنان، مرحله دوم در سطح اساتید و دانشگاه ها و مرحله آخر اصلاح وضعیت عمومی حجاب در سطح جامعه بوده است.

,

 

,

محسنی در ادامه با بیان اینکه باید این مطالبه از دولت یازدهم نیز صورت بگیرد که چرا تاکنون این قانون را عملی نکرده است، بیان داشت: هنجار شکنی هایی که در خصوص بی حجابی در جامعه اسلامی دیده می شود جای هیچ گونه توجیهی را برای مسئولین امر باقی نگذاشته است و همه از وجود این معضل در رنج هستند.

,

 

,

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هم اکنون در مجلس قانون امر به معروف و نهی از منکر به تصویب رسیده است که نگاه گسترده تری به این موضوعات دارد.

,

 

,

این مسئول با اشاره به اینکه مردم باید ثمرات کارهای فرهنگی را در کشور لمس کنند، عنوان کرد: متولیان فرهنگی در کشور ما زیاد هستند که این هم جای تقدیر برای رسیدگی به این مقوله مهم را دارد و هم باعث تاسف است که کسی پاسخگوی مستقیم این ناهنجاری ها در جامعه نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه