اخبار داغ

در قالب طرح هجرت 3 صورت می‌گیرد؛

آغاز به کار اردوهای جهادی دانش‌آموزان سمنانی

آغاز به کار اردوهای جهادی دانش‌آموزان سمنانی
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: هدف اجراء طرح هجرت را کمک به غنی سازی اقات فراغت دانش آموزان وتقویت احساس مسئولیت پذیری و افزایش مهارتهای فنی و کارگروهی با تقویت فعالیتهای فرهنگی دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بسیج سازندگی، سرهنگ جبار دوست‌محمدیان مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در آغاز به کار طرح هجرت 3 دانش آموزی که با حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان ، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان و رئیس آموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در هنرستان شهید عباسپور برگزار گردید، گفت: هدف اجراء طرح هجرت را کمک به غنی سازی اقات فراغت دانش آموزان وتقویت احساس مسئولیت پذیری و افزایش مهارتهای فنی و کارگروهی با تقویت فعالیتهای فرهنگی دانستند.

جبار دوستمحمدیان با اشاره به اینکه دانش آموزان نسبت به کارهایی که برای مدارس خود انجام میدهند احساس شادابی و خودباوری خواهند داشت و در ادامه افزود: که این کارها شامل مرمت وبهسازی و زیبا سازی مدارس و فضاهای آموزش خواهد بود.

وی با اعلام این خبر که در سال جاری 111 مدرسه جهت نوسازی و بهسازی و رنگ آمیزی در سطج استان سمنان هدف گذاری شده است خاطر نشان نمود: با توجه به اینکه در سال گذشته تعداد 88 مدرسه با حضور 1374 نفر دانش آموز در سطح استان مرمت و رنگ آمیزی و پرده دوزی و ... صورت پذیرفت . در سال جاری تعداد 111 مدرسه با حضور 1500 نفر دانش آموز در قالب اردوهای جهادی 10روزه در سطح استان هدف گذاری شده است.

دوست محمدیان در پایان یادآور شد: این طرح با مشارکت آموزش و پروش استان سمنان و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان و بسیج دانش آموزی استان و سازمان بسیج سازندگی استان سمنان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه