اخبار داغ

شکری: سقوط پرسپولیس به لیگ 2 صحت ندارد

شکری: سقوط پرسپولیس به لیگ 2 صحت ندارد
معاون حقوقی اسبق باشگاه پرسپولیس، گفت:پرسپولیسی ها در خصوص پرونده محمد رضا خلعتبری و رای فیفا متاسفانه به دادگاه عالی ورزش اعتراض نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامصطفی شکری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: داستان رای فیفا و ماجرای پیش آمده برای خلعتبری باز می گردد به دوران مدیریت علیرضا رحیمی که در همان زمان من به درخواست مدیرعامل آن زمان وارد پرونده شدم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی ادامه داد: ما در همان زمان لایحه ای در خصوص زمان اعلام فسخ قرارداد با عجمان و زمانی که خلعتبری بازیکن آزاد شده است آماده وبه فیفا ارسال کردم و در آن توضیحات کاملی را نیز ارایه کردیم اما درهمان زمان رحیمی از باشگاه پرسپولیس جدا شد و دیگر خبری از این پرونده ندارم.

معاون پیشین باشگاه پرسپولیس درامورحقوقی، گفت: باشگاه پرسپولیس می توانست به رای فیفا به دادگاه عالی ورزش اعتراض کند اما این اتفاق از سوی باشگاه رخ نداده و آنها هیچ اعتراض نکرده اند. 

وی درمورد اینکه آیا پرسپولیس به خاطراین اشتباه به لیگ یک سقوط خواهد کرد، اظهار کرد: فیفا هیچ بحثی در خصوص سقوط به لیگ یک نداشته و فکرمی کنم برخی در این پرونده به دنبال مشابه سازی شرایط پرسپولیس با راه آهن هستند.

شکری خاطرنشان کرد: البته در بحث باشگاه راه آهن نیز تصمیم صحیحی گرفته نشده و کمیته استیناف تصمیم چالش برانگیزی گرفته است واصلا قابل دفاع نیست.رای کمیته استیناف متاثرازمسایل دیگری هم بوده و اینکه بعد از پایان لیگ این تصمیم گرفته شود با رویه عادی فوتبال متفاوت است و به نظر من باید رای کمیته استیناف تعدیل شود و فکر می کنم این اتفاق رخ خواهد داد. 

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

اایرنا

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه