اخبار داغ

نظر معاون دادستان عمومی در مورد باشگاه راه آهن

نظر معاون دادستان عمومی در مورد باشگاه راه آهن
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران، درباره رای کمیته استیناف در پرونده باشگاه راه اهن مبنی بر استفاده این باشگاه از سند مجعول، توضیح داد وگفت: هیچ سند مجعولی در پرونده باشگاه راه اهن وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامرتضی تورک عصر امروز (سه شنبه درباره پرونده باشگاه راه آهن و استناد کمیته استیناف مبنی بر استفاده باشگاه راه آهن ازسند مجعول اظهارکرد: اصلا سند مجعولی وجود ندارد. اگر چنین سندی باشد جرم محسوب می شود و خود دادستانی تعقیب می کند. ما بررسی کردیم، اصل سند موجود است و می توان در اختیار افکار عمومی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


معاون دادستان تهران اضافه کرد:در آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، سند جعلی تعریف شده که می گوید سند جعلی عبارت است از اینکه مدرک و سند از منشاء قانونی خود صادر نشده باشد.

تورک گفت: این تعریف با هیچ کدام از محتویات پرونده همخوانی ندارد زیرا نامه را خود باشگاه اردو اسپورت ترکیه صادر کرده است لذا این استدلال که از سند مجعول استفاده شده، کاملا اشتباه است و هیج نامه جعلی در پرونده وجود ندارد. 

معاون دادستان تهران درباره جلسه تجدید نظرخواهی ویژه کمیته استیناف دراین پرونده نیز گفت: جلسه آخر برگزار شد و استدلال دادستانی مورد پذیرش اعضای استیناف، هیات شرکت کننده از راه اهن و پیکان قرار گرفت. 

تورک افزود: دادستانی مدعی العموم است و باشگاه راه آهن به عنوان یکی از اموال بابک زنجانی، جزئی از بیت المال محسوب می شودودادستانی این مساله را دنبال می کند. 

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هشتم تیر ماه امسال به دلیل استفاده باشگاه راه اهن از سند مجعول در ارتباط با مارتین موتومبا بازیکن سوئدی خود، رای به سقوط این باشگاه به لیگ دسته یک داد اما باشگاه راه آهن درخواست تجدیدنظر خواهی ویژه کرد که مورد موافقت قرار گرفت. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

ایرنا

,

hkانتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه