اخبار داغ

در آستانه روز جهانی قدس صورت گرفت؛

بیانیه جامعه ورزش خمام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

بیانیه جامعه ورزش خمام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
در بخشی از این بیانیه آمده است: ما حملات سبعانه و مکرر اسرائیل به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم می کنیم و از مبارزات مردم فلسطین برای آزادی و حفظ خانه و کاشانه خود دفاع می نماییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خوبان خبر، جامعه ورزش خمام در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین بیانیه ای صادر نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خوبان خبر, خوبان خبر, جامعه ورزش خمام در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین بیانیه ای صادر نموده است.,

در این بیانیه آمده است: ما حملات سبعانه و مکرر اسرائیل به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم می کنیم و از مبارزات مردم فلسطین برای آزادی و حفظ خانه و کاشانه خود دفاع می نماییم.

,

این مبارزه همواره الهام بخش و یاریگر مردم جهان برای مبارزه با استبداد بوده است و بهانه جدید رژیم صهیونیستی برای دور جدید حملات به مردم مظلوم غزه است.

,

رژیم کودک کش اسرائیل به مردم خود نیز رحم نمی کنند و از مرگ آن ها ابزاری می سازند برای امپریالیسم ارضی خود و لاجرم کشتار مردم بی دفاع فلسطین که در پی آزادی سرزمین خویشند.

,

ما به مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنیم که دل ما با آن هاست و ما در کنار آن هاییم. کشته گان آن ها نه فقط کشته گان ما بلکه کشته گان تمامی مردم آزادی خواه جهان هستند. از تمامی مردم دنیا می خواهیم که سکوت نکنند و انزجار خود را از این سلاخی های عریان ابراز کنند و به مردم مظلوم فلسطین برای کسب آزادی و حفظ خانه و کاشانه و دفاع از وقار انسانی خود یاری رسانند.

,

 

,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه