اخبار داغ

مقاله توهین آمیز روزنامه آرژانتینی علیه مسی؛ برای تجارت و استراحت به تیم ملی می آیی! + عکس

مقاله  توهین آمیز روزنامه آرژانتینی علیه مسی؛ برای تجارت و استراحت به تیم ملی می آیی! + عکس
روزنامه اوله آرژانتین در مقاله ای سرتاسر توهین آمیز و تند علیه لیونل مسی می نویسد: مسی به بهانه بازی های ملی به تعطیلات بین فصل می آید و بهترین فرصت را برای تجارت و استراحت و دیدار بستگانش پیدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا وقتی شروع به خواندن متنی درباره فوتبال یا خبری از یک مسابقه فوتبال می کنی خیلی مهم است در جریان احوال نویسنده، ملیت او، تب و تاب مردم کشورش از ویروس فوتبال و خلاصه ضریب عشق به فوتبال آن مقاله باشی، شاید برای جوانی مرفه در توکیو که تمام دنیایش را مسابقات روبوتیک جهانی و نتایج آن گرفته، مرگ ۴ آرژانتینی بر اثر باخت تیم ملی فوتبال این کشور در فینال کئپاآمریکا مسخره و دروغی بی مزه باشد اما تیتر انتخاب شده در روزنامه OLe چاپ آرژانتین برای مسی هرگز مسخره یا با مزه نبود: «هی پسر، این طرف‌ها آفتابی نشو»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

لیونل مسی انقدر در دنیای فوتبال حرفه ای بزرگ شده که روزنامه های اروپایی به احترامش به دنبال لیونل مسی دوم بگردند اما اوضاع در آرژانتین فرق دارد و هیچ بازیکنی حتی اگر بتواند هم نباید بزرگتر از مارادونا باشد مارادونا بزرگی خودش را از فوتبال نگرفت، او عظمتش را مدیون فوتبال نیست، بزرگی مارادونا نزد مردم آرژانتین به خاطر حضورش در قلب مردم است، اتفاقی که گویا هرگز برای مسی رخ نداده است.

,

آرژانتین تا فینال کوپا آمریکا پیش رفت اما این اصلا کافی نبود و مردم از مسی و دوستانش فقط قهرمانی می خواستند، مسی و دوستانش! اتفاقا مشکل از همین جا آغاز می شود، مسی و دوستانش در بارسلونا کجا و مسی و دوستانش در آرژانتین!

,

, ,

روزنامه اوله آرژانتین در مقاله ای سرتاسر توهین آمیز و تند علیه لیونل مسی می نویسد: در حسرت ماندیم تا مسی را در لباس آرژانتین کمی خسته؛ عرق کرده، نگران و پریشان ببینیم، او گویا به بهانه بازی های ملی به تعطیلات بین فصل می آید و بهترین فرصت را برای تجارت و استراحت و دیدار بستگانش پیدا می کند.

,

مسی این روزها با قلب مردم آرژانتین فاصله زیادی پیدا کرده و برای این که اختلاف بین هم بازی های خود در بارسلونا و آرژانتین را برای مردم توضیح بدهد دیگر خیلی دیر شده است.

,

او نمی تواند یک تنه برای فوتبال آرژانتین دست به معجزه بزند اما مردم آرژانتین هم از او معجزه نمی خواهند، مردم از او می خواهند برای چند دقیقه در لباس تیم ملی کشورش مانند مسی در لباس بارسلونا باشد و شاید این مهم برای لیونل شدنی نیست.

,

مسی با تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز فاصله پیدا کرده و شایعه جدایی او از تیم ملی نیز برای همه فوتبال دوستان دنیا نگران کننده است. هر چند این خبر فعلا از سوی مقامات فوتبال آرژانتین تکذیب شده است.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه