اخبار داغ

با صدور بیانیه ای ؛

تقدیر و تشکر از حضور گسترده و پرشور مردم فومن و شفت

تقدیر و تشکر از حضور گسترده و پرشور مردم فومن و شفت
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت، با صدور بیانیه ای از حضور گسترده و باشکوه مردم این دو شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از صبح شفت، حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان های فومن و شفت در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر به عمل آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از صبح شفت، ,

در بخشی از این بیانیه آمده است:

,

مردم روزه دار و ولایتمدار شهرستان های فومن و شفت، با گام های استوار و پرطنین خود بار دیگر به صحنه آمدند تا به دشمنان انسانیت بفهمانند که ما همچنان مصمم و آماده در صحنه هستیم و خواهیم بود تا آن زمان که دست تجاوز و تعدی دشمنان به سرزمین مسلمین قطع گردد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت افزود: آفرین بر شما زنان و مردان قهرمان و بزرگوار که با حضور مسئولانه و متعهدانه خود برگ زرین و سند افتخار دیگری را در دفتر حماسه و مقاومت این مرز و بوم به ثبت رساندید و غرش فریادتان لرزه بر اندام قابیلیان تاریخ انداخت.

,

امام جمعه موقت شهرستان شفت بیان داشت: بر خود وظیفه می دانم که از شما مردم فهیم، بصیر، شجاع و با ایمان فومن و شفت که تحت زعامت و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، دشمنان را مایوس کردید، تقدیر و تشکر نمایم.

,

 

,

انتهای پیام /پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه